FAUST vardu pavadintų laikrodžių koncepcija ir dizainas sukurti Lietuvoje, tačiau jų viduje „plaka“ japoniški „Miyota“ mechanizmai, kurių elementų tarnavimo laikas – 10 metų. Natūralios odos apyrankėmis rūpinasi tiekėjai iš Europos. Tobulindami savo idėją FAUST autoriai daug konsultavosi su gamintojais, gaminančiais laikrodžius žinomiausiems mados prekės ženklams. „Galime didžiuotis pasiekę puikų idėjos ir įgyvendinimo kokybės santykį“,– įsitikinęs D. Kališauskas.
Bendrame versle abu draugai sujungė ir skirtingas savo kompetencijas. Darius baigė marketingo specialybės studijas KTU EVF. Dar studijų metu pradėjęs dirbti transporto logistikos kompanijoje, šiuo metu Darius užima vieno iš jos skyriaus vadovo pareigas. Tuo tarpu jo bičiulis, taikomosios dailės studijas baigęs Rolandas Žigonis, dirba vienoje didžiausių reklamos agentūrų. Laikrodžių versle Darius rūpinasi organizaciniais reikalais, prekyba. Rolandas – dizainu. Abu tikisi, kad neseniai pradėtas nuosavas laikrodžių verslas iš hobio galiausiai virs pagrindine veikla.