Didžiausią pasaulyje socialinį tinklą valdanti JAV įmonė „Facebook“ 2014 metais padidino grynąjį pelną 96 proc. iki 2,94 mlrd. JAV dolerių.
Vien ketvirtąjį ketvirtį grynasis pelnas išaugo 34 proc. – nuo 523 mln. JAV dolerių, arba 20 centų akcijai, tuo pat laikotarpiu metais anksčiau iki 701 mln. JAV dolerių, arba 25 centų akcijai.
Pakoreguotas pelnas spalio-gruodžio mėnesiais pašoko 86,7 proc. iki 1,52 mlrd. JAV dolerių, arba 54 centų akcijai.
Ketvirčio įplaukos padidėjo 49 proc. – nuo 2,59 mlrd. iki 3,85 mlrd. JAV dolerių.
Analitikai prognozavo, kad pakoreguotas pelnas ketvirtąjį ketvirtį sudarys vidutiniškai 48 centus akcijai, o įplaukos sieks vidutiniškai 3,77 mlrd. JAV dolerių.
Aktyvių vartotojų skaičius gruodžio pabaigoje sudarė 1,39 mlrd. ir buvo 13 proc. didesnis negu metais anksčiau.
„2014 metais spėjome daug padaryti“, - pareiškė įmonės vadovas Markas Zuckerbergas (Markas Cukerbergas).
Tyrimų įmonės „eMarketer“ vertinimais, 2014 metais „Facebook“ valdė 18,4 proc. mobiliosios reklamos rinkos, kurios bendra vertė sudarė 40 mlrd. JAV dolerių. 2013 metais įmonės dalis šioje rinkoje sudarė 16,6 procento. Tuo tarpu atitinkama „Google“ dalis pernai sumažėjo nuo 46,6 iki 40,5 procento.
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.