Praėjusio ketvirčio rezultatai planšetinių kompiuterių rinkoje rodo, kad kompanija „Amazon“ užima ketvirtą vietą su 3,7% rinkos, tuo tarpu šio gamintojo rodiklių dinamikos jau negalima vadinti įspūdinga.
Iki šiol planšetinių kompiuterių „Kindle Fire“ pardavimai daugiausia augo išsivysčiusiose šalyse (paprastai JAV ir D. Britanijoje), kuriose vartotojams yra įdomus „Amazon“ ekosistemos siūlomas skaitmeninis turinys. Kad būtų išsaugotos pozicijos sparčiai besikeičiančioje planšetinių kompiuterių rinkoje, interneto prekybos milžinei teks ieškoti naujų sprendimų bei pasiūlyti kai ką įdomesnio, nei dabar.
Portalas „CNet“, remdamasis kompanijos „NPD DisplaySearch“ analitikų komentarais, praneša, jog 2013 metų III ketvirtyje „Amazon“ pateiks naują „Kindle Fire“ modelį, kuris gaus 10,1 colių įstrižainės ekraną, o jo raiška sudarys 2560 x 1600 taškų. Tai leis „Amazon“ produkcijai varžytis su „Google Nexus 10“, kuris turi analogišką ekraną ir kol kas laikomas šios srities flagmanu – 300 ppi rodikliui negali prilygti net „iPad 4“, kurio „Retina“ ekrano taškų viename colyje tankis sudaro 264 ppi.
Šaltinis taip pat praneša, jog „Amazon“ analogiškos raiškos ekranais aprūpins ir kompaktiškesnius planšetinių kompiuterių modelius, kurie turi 7 ir 8,9 colių įstrižainės ekranus. Panašu, jog bendrovė nusprendė papirkti vartotojus aukštos raiškos grafika. Norisi tikėti, kad net ir šiuo atveju „Amazon“ kainų politika bus humaniška.