Pusė paspaudimų ant visų JAV interneto svetainėse skelbiamų reklamų – vos 6 proc. interneto vartotojų nuopelnas, atskleidė bendras bendrovių „Starcom“, „Tacoda“ ir „ComScore“ tyrimas.
Tyrimo autoriai tvirtina, kad šio tyrimo rezultatai verčia abejoti CTR (click through rate, reklamos pamatymų ir paspaudimų santykis) rodiklio reprezentatyvumu. Buvo išsiaiškinta ir daugiau keistenybių. Antai paaiškėjo, kad nedidelę interneto vartotojų dalį sudarančių „spaudinėtojų“ elgesys labai skiriasi nuo kitų. Jie internete praleidžia 4 kartus daugiau laiko, nei vidutiniai vartotojai, tačiau jų išlaidos nėra proporcingos pasauliniame tinkle praleistam laikui.
Internetinių reklamų mėgėjai dažniau nei kiti lankosi interneto aukcionuose, lošimų svetainėse ir darbo paieškos tinklalapiuose. Tyrimo išvadose sakoma, kad labiausiai reklaminius skydelius spaudinėja 25 – 44 metų žmonės, kurių namų ūkio pajamos yra mažesnės nei 40 tūkstančių dolerių per metus. JAV toks pajamų dydis laikomas gana kukliu.