Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Klausimo ir, kartu, atsakymo esmė yra ta: ar LMT skirstomos lešos MTD turi būti būti naudojamos kuo aukštesnė kokybės (pasaulyje konkurencingesnių) mokslo rezultatų (pa)siekimui, ar "tiek tyrimų projektų įgyvendinimo, tiek valdymo patirties įgijimui"? Jeigu pirmam tikslui - tai visiškai normalu, kad visis kokurso dalyviai gauna tas pačias konkuravimo sąlygas, nepriklausomai nuo jų amžiaus ir turimo patirties. Jeigu gi antrajam tikslui, t.y. jaunimo mokymui "daryti mokslą" ir suteikimui jam mokslo vadybos įgūdžių, tai tada verta daryti atskirus konkursus jauniems mokslininkams. Nes "ir tam, ir tam" lėšų neužteks: mokslo jaunimui ugdyti a priori atskirtos lėšos atims galimybę jas panaudoti kažkuriam vertesniam lauktinos mokslo produkcijos požiūriu "senių" projektui/
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų