Interneto ryšį turintys išmanieji televizoriai, pasirodo, beveik nenaudojami prieigai prie įvairesnio interneto turinio, atskleidė rinkos tyrimų bendrovės NPD tyrimas.
NPD apklausa liudija, kad išmaniuosius televizorius su interneto ryšio galimybe turintys JAV gyventojai jų praktiškai nenaudoja kitiems tikslams išskyrus TV. Dažniausiai tokiais televizoriais peržiūrinėjamos srautinės interneto vaizdo transliacijos, tačiau tai ir viskas: šių televizorių savininkai beveik neperžiūrinėja tinklalapių, nesilanko e.parduotuvėse, nežaidžia žaidimų, neskaito knygų, nesinaudoja socialiniais tinklais, skaitmeninių žemėlapių paslaugomis, vaizdo skambučiais ir kt.
Nustatyta, kad internetą naršo tik apie 10 proc. išmaniųjų televizorių savininkų, tačiau ir tie tai daro nereguliariai. NPD analitikai konstatuoja, kad išmaniųjų televizorių gamintojams kol kas nepavyksta paversti šių įrenginių kai kuo daugiau, nei vien tik vaizdo peržiūros priemonėmis. Tyrimo autoriai siūlo gamintojams „neužsiciklinti“ diegiant vis naujas funkcijas ir daugiau dėmesio skirti vartotojo sąsajos patogumui bei internetinių išmaniųjų televizorių galimybių propagavimui.