• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kompanijos „Lenovo“ III ketvirčio ataskaita leido suprasti, kad jos parduodamų išmaniųjų telefonų kiekis didėja net ne procentinėmis dalimis, o kartais. Naujienų agentūros „Bloomberg“ teigimu, „Lenovo“ vykdomasis direktorius Yangas Yuanqingas tolimesnio augimo viltis sieja su išmaniųjų telefonų pardavimais besivystančiose šalyse, kurios diplomatiškai pavadintos „augančiomis rinkomis“.

REKLAMA
REKLAMA

„Lenovo“ mobilūs įrenginiai jau parduodami 10 pasaulio regionų. Per artimiausius mėnesiu pardavimų geografija išsiplės iki 20 regionų. Tai bus daugiausia Artimųjų Rytų, Afrikos ir Lotynų Amerikos šalys. Siūlydama prieinamus išmaniuosius telefonus augančioms rinkoms, „Lenovo“ bando užpildyti tą nišą, kurią ignoruoja kompanija „Apple“.

REKLAMA

Būtent užsienio rinkos leidžia „Lenovo“ tikėtis, jog didės jos pajamos iš mobilių įrenginių. Kalbama, kad per artimiausius penkerius metus pajamų dalis iš tokios produkcijos sudarys ne 20%, kaip dabar, o visus 50%.

„Lenovo“ prioritetas yra natūraliai augantis verslas, priminė kompanijos galva, tačiau jei reikės, bus svarstomas ir kitų kompanijų įsigijimo klausimas. Tiesa, šiuo atveju „Lenovo“ elgiasi atsargiai – jokių įsigijimų nebus, jei naudos negaus kompanija ir jos akcininkai.

REKLAMA
REKLAMA

„Lenovo“ vadovo teigimu, jog kitų firmų įsigijimas – tai ne tikslas, o instrumentas. Reikia pažymėti, jog paskutiniu „Lenovo“ daug kartų buvo tapusi „įtariamąja“ svarstymuose dėl „BlackBerry“ pardavimo. Galbūt sandoris tikrai būtų įvykęs, tačiau viską galėjo sugadinti atsargus Kanados vyriausybės požiūris į kinų investuotojus.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų