Vadinamojo „mėlynojo mirties ekrano“, kurį savo akimis bent kartą turbūt yra išvydęs kiekvienas „Windows“ šeimos operacinių sistemų vartotojas, efektas lygiai taip pat sėkmingai gąsdina ir naujojo „iPhone 5S“ išmaniojo telefono savininkus.
Pasak „The Verge“, kai kurie „iPhone 5S“ vartotojai buvo nemaloniai nustebinti susidūrę su „mėlynojo ekrano“ klaida „iOS 7“ operacinėje sistemoje, kai telefonas netikėtai „pakibdavo“, ekranas tapdavo mėlynas, o iškart po to „iPhone 5S“ persikraudavo. Pasak su šia klaida susidūrusių vartotojų, dažniausiai „mėlynasis mirties ekranas“ atsiranda dirbant su „iWork“ programėlėmis.
Nusiskundimai dėl šios klaidos pasklido „Apple“ interneto forumuose ir „Twitter“ mikrotinklaraščiuose, sakoma pranešime.
Sprendžiant iš šią problemą iliustruojančių vaizdo įrašų, „mėlynąjį ekraną“ dažniausiai prišaukia naudojimasis tuo pat metu keliomis aplikacijomis. Beje, „iPhone 5S“ bartotojai taip pat skundžiasi atsitiktiniais telefonų persikrovimais, kurie vyksta ir be „mėlynojo ekrano“, sakoma pranešime.
„Apple“ išleido „iOS 7.0.2“ atnaujinimą, kuris turėtų ištaisyti pastebėtas užsiblokuojančio ekrano saugumo spragas, tačiau naujausia „iOS“ versija nesprendžia atsitiktinių persikrovimų probemos. Kai kurie vartotojai forumuose pataria išjungti „iCloud“ paslaugos sinchronizaciją su „Pages“, „Keynote“ ir „Numbers“ aplikacijomis, įeinančiomis į nemokamą „iWorks“ rinkinį. „Apple“ atstovų komentarų dėl šios problemos kol kas negauta, sakoma pranešime.