• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

JAV atlikta vartotojų apklausa parodė, kad pats svarbiausias dalykas perkant naują televizorių yra jo kaina, tačiau aparato išmanumas jau yra tarp trijų pirkėjų geidžiamiausių savybių.

REKLAMA
REKLAMA

Tyrimų bendrovei IHS paskelbus kasmetinės televizorių pirkėjų Jungtinėse Valstijose apklausos duomenis paaiškėjo, kad kaina vis dar tebėra svarbiausias apsisprendimo pirkti veiksnys (53 proc. apklaustųjų). Beveik pusė įsigyjančiųjų naują televizorių sakė norį jo dėl didesnio ekrano. Trečias geidžiamiausias dalykas yra interneto jungtis. Per pastaruosius metus norinčiųjų išmaniojo televizoriaus padaugėjo nuo 18 iki beveik 31 procento.

REKLAMA

Kitos nurodytos priežastys buvo noras turėti televizorių su LED technologija (ryškesniu vaizdu) – 28,7 proc., papildomo televizoriaus poreikis – 24,3 proc., trimatis vaizdas – 18,8 proc., sugedęs turėtas televizorius – 16,3 proc. Maždaug dešimtadalis pirkėjų sakė susivilioję pardavimo akcijomis, vos 1 procentas teigė anksčiau televizoriaus neturėję apskritai.

Mažėjant išmaniųjų plačiaformačių televizorių kainoms visi pagrindiniai pirkėjų pageidavimai pamažu tampa vis lengviau suderinami, pastebi IHS.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų