Apie permainas pranešta praėjus keliems mėnesiams po to, kai dešimtys JAV valstijų apkaltino „Meta“ kenkiant vaikų ir paauglių psichinei sveikatai ir klaidinant vartotojus dėl savo platformų saugumo.
Pokyčiai apims „Instagram“ ir „Facebook“
Marko Zuckerbergo vadovaujama įmonė tinklaraščio įraše nurodė, kad nuo šiol „ribos paauglių galimybes matyti tam tikro tipo turinį „Facebook“ ir „Instagram“, net jei jį paskelbė draugai ar jų sekami žmonės“. Bendrovė pridūrė, kad į tokio tipo turinį įtrauktas turinys, kuriame kalbama apie savižudybę ar savižalą, taip pat nuogybes arba minimos ribojamos prekės.
Į platformoje „Instagram“ ribojamų prekių sąrašą įeina tabako gaminiai ir ginklai, taip pat alkoholis, kontraceptinės priemonės, kosmetinės procedūros ir svorio metimo programos.
Be to, paaugliams bus automatiškai įjungti labiausiai ribojantys nustatymai „Instagram“ ir „Facebook“ – tokia politika buvo taikoma naujiems vartotojams, tačiau dabar aprėps ir anksčiau registruotus vartotojus.
Nutekinti vidiniai „Meta“ tyrimai rodo, kad bendrovė kurį laiką žinojo apie pavojus, kuriuos jos platformos kelia jaunų žmonių psichinei sveikatai.
Šiose platformose paaugliais laikomi jaunesni nei 18 m. asmenys, atsižvelgiant į gimimo datą, kurią jie nurodo registruodamiesi.