• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

IBM ir socialinis tinklas „Facebook“ paskelbė apie partnerystę, kuri padės žengti žingsnį arčiau siekiamo idealo, teigiama bendrovių pranešime.

REKLAMA
REKLAMA

Nors apie individualizuotą rinkodarą kalbama jau seniai, o kai kurios įmonės netgi giriasi suasmenintus pasiūlymus teikiančios jau dabar, šiandien individualizuota rinkodara vis dar tėra tiesiog rinkodara. Taikant šiuolaikines duomenų apdorojimo priemones, pagal amžių, lytį, pajamas ir gyvenamąją vietą galima išskirti, kur kas mažesnes nei anksčiau klientų grupes. Tačiau tai dar toli gražu nėra suasmeninta rinkodara.

REKLAMA

IBM ir „Facebook" bendradarbiavimas yra neatsitiktinis ir puikiai išnaudoja abiejų įmonių stiprybes. „Mūsų klientai nuolat ragino į duomenų analizę įtraukti „Facebook“ duomenis“, - sako IBM prekybos padalinio generalinis direktorius Deepak Advani.

„Facebook“ partnerysčių viceprezidentas Blake Chandlee šią IT milžinų sąjungą paaiškina taip: „Abi įmonės nori sujungti vartotojus su prekių ženklais. Mūsų tikslai labai panašūs ir mes netgi dirbame su daugeliu tų pačių stambių klientų“.

REKLAMA
REKLAMA

Tiek „Facebook“, tiek IBM padeda mažmenininkams ir pripažintiems prekiniams ženklams analizuoti prisirišimo prie prekinių ženklų sąsajas, tačiau iki šiol IBM tam negalėjo naudoti didžiulių socialinio tinklo duomenų masyvų. Naujoji partnerystė papildo abiejų bendrovių stiprybes: „Facebook“ duomenys ir IBM analitikos priemonės padės didiesiems prekių ženklams identifikuoti ir pasiekti smulkesnes tikslines auditorijas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Dvejojančius dėl asmens duomenų saugumo B. Chandlee patikina, kad, nors „Facebook“ gali identifikuoti žmones pagal jų vardus ir elektroninio pašto adresus, šios informacijos niekam neatskleidžia. Analizei bus perduodama tik vartotojų elgsenos informacija, tačiau ne asmens duomenys.

REKLAMA

„IBM ir „Facebook“ bendradarbiavimas skirtas ne tam, kad vartotojai gautų daugiau reklamos – veikiau atvirkščiai. Jis leis pasiekti kokybišką informacijos sklaidą, parengti daug tiksliau adresuotus pasiūlymus. Rinkodaros specialistai galės atrinkti tik vartotojams aktualią informaciją ir pateikti jiems išties tinkančius pasiūlymus“, - abiejų kompanijų partnerystės perspektyvą vertina IBM atstovas viešajam sektoriui Gytis Nemanis.

IBM jau naudoja panašius bendradarbiavimo modelius ir su kitomis pasaulinėmis vartotojų technologijų bendrovėmis, tokiomis kaip „Apple“ ir „Twitter“.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų