„Google“ paslaugų naudojimo sąlygos vėl pasikeitė. Dabar paieškos milžinė gali naudoti vartotojų vardus ir fotografijas tam tikruose reklaminiuose skelbimuose. Tai gali įvykti tik tuomet, kai vartotojas paspaudė +1 kompanijos ar prekinio ženklo tinklalapyje, kurį galima rasti „Google“ paslaugų svetainėse.
Taigi, jei socialinio tinklo „Google+“ vartotojas paspaudžia +1, pavyzdžiui, kompanijai „McDonalds“, „Google“ gali panaudoti to vartotojo vardą ir fotografiją būsimos reklaminės kampanijos medžiagoje, jei ją užsakys kompanija „McDonalds“. Reklamą galės matyti tik tie žmonės, kurie matė tos kompanijos arba prekės ženklo tinklalapį.
Nors į šią „Google“ reklamos schemą įtraukti visi suaugę „Google Plus“ socialinio tinklo vartotojai, norintiems nedalyvauti šioje programoje taip pat suteikta galimybė atsisakyti. Tuo tikslu teks savo paskyroje išjungti opciją „Shared endorsement“.
Antra vertus, retas kuris vartotojas skaito kompanijų pateikiamą privatumo politiką, taigi mažai kas apskritai sužinos apie asmeninės informacijos naudojimą reklamos tikslais. Reikia pažymėti, kad socialinis tinklas „Facebook“ jau seniai naudoja vartotojų duomenis atitinkamose reklaminėse kampanijose, tad „Google“ tik seka savo konkurentų pėdomis.