Bendrovė „Google“ netrukus turėtų pristatyti savo internetinę muzikos parduotuvę. Gandai apie tai sklinda jau seniai.
Dabar parodoje „Mobile World Congress 2011“ juos patvirtino „Motorola Mobility“ generalinis direktorius Sandžajus Dža.
Jis teigia, kad integracija su „online“ muzikos paslauga atsiras trečioje „Android“ operacinės sistemos versijoje. „Jei pažvelgsite į „Android“ platformos „Google Mobile“ turinį, pamatysite, kad čia yra integruotos ir muzikos, ir videopaslaugos, o tai reiškia, kad bus ir muzikos parduotuvė“, - sakė Dža.
Kaip atrodys naujoji „Google“ paslauga ir kokiu būdu bus galima atsisiųsti dainas, kol kas neskelbiama. Anksčiau buvo pranešama, kad muzikos parduotuvės vartotojai galės klausytis muzikos srautiniu režimu, o taip pat atsisiųsti jas į portatyvinius ir stacionarius įrenginius. Muzikos parduotuvė vadinsis „Google Music“.
Apie tai, kad „Google“ veda „toli pažengusias“ derybas su didžiausiomis muzikos įrašų kompanijomis dėl naujos muzikos parsisiuntimo internetu paslaugos, buvo pranešama dar praėjusią vasarą. Žiniasklaidoje buvo skelbta, kad „Google“ derybininkų grupei vadovauja bendrovės viceprezidentas Andy Rubinas, atsakingas už inžinerijos sprendimus ir vienas iš „Android“ OS programos vadovų.
Pasak apžvalgininkų, ši muzikos parsisiuntimo paslauga bus alternatyva bendrovės „Apple“ muzikos parduotuvei „iTunes“ ir kitoms konkuruojančioms paslaugoms, tokioms kaip „Play Digital“ ar „Amazon MP3“. „Google Music“ esą siūlys ne tik skaitmeninių įrašų parduotuvę, bet ir savo muzikos laikymo „debesyje“ – nuotoliniuose interneto serveriuose – galimybę, kad muzikos kolekciją būtų galima pasiekti iš bet kurio prie interneto prijungto įrenginio.
Manoma, kad „Google“ muzikos paslauga dar labiau sustiprins „Google ir „Apple“ konkurencinę kovą. Abi bendrovės vis labiau konkuruoja mobiliųjų ir „stacionarių“ operacinių sistemų, internetinės reklamos ir kitose srityse.