„Google“ išplatino leidėjams ir žurnalistams skirtą vaizdo medžiagą, paaiškinančią, kaip programa rikiuoja naujienas.
„Google“ atstovė 15 minučių trukmės vaizdo medžiagos dalyje aiškina, kas yra „Google News“, ir kaip „Google“ sužino, kad atsirado naujų straipsnių.
Detalizuojama ir kaip „Google“ išrikiuoja naujienas. Tai tikrai naudinga informacija pagrindiniams pasaulio informaciniams leidiniams. Nuo šiol leidėjai gali išmokti triukų, kaip užimti geriausią poziciją, mat „Google News“ pristatytas naujienas perskaito daug žmonių. Tiesa, Lietuvos žiniasklaidai ši informacija mažai kuo pravers, bet internete valstybių sienos mažiau svarbios nei įprastiniame versle, tad galbūt ši informacija bus naudinga ir lietuviams, planuojantiems kurti angliško turinio tinklapius.
Yra keturi pagrindiniai principai, kuriuos taikant įvertinamos žinios, tačiau dalis jų prieštarauja kitiems, tad pristatomą medžiagą reikia vertinti blaiviai.
„Google“ suteikia aukštesnę poziciją naujesnėms žinioms, taip pat itin vertina vietinius šaltinius, bet gerbia ir tradicines, patikimas žiniasklaidos priemones.
Priduriama, kad „Google“ imituoja vartotojų elgesį renkantis naujus prekės ženklus. „Google“ stebi savo vartotojus ir net klasifikuoja juos į atitinkamus poskyyrius.
„Google“ nuolat mokosi iš laikraščių, pavyzdžiui, jų skaitytojai nesidomi vien tik svarbiausiomis naujienomis. Todėl neseniai buvo pristatyta skiltis „Spotlight“, kurioje pateikiami specializuoti straipsniai, nuomonės, tiriamoji žurnalistika bei kitos ilgai išliekančios naujienos.