Technologijų milžinė „Apple“ pirmauja įtakingiausių prekės ženklų reitinge, skelbia „Forbes“. „Apple“ prekės ženklo vertė per dvejus metus išaugo daugiau nei 50 proc.
„Apple“ prekės ženklo vertė per dvejus metus išaugo 52 proc. ir dabar jis vertinamas 87,1 mlrd. dolerių, teigiama „Forbes“ pranešime.
Sudarydamas įtakingiausių prekės ženklų reitingą „Forbes“ vertino kompanijų pajamas per pastaruosius trejus metus ir pelno dalį. Anot „Forbes“, „Apple“ išlieka lydere inovacijų srityje, per metus prekės ženklas padėjo kompanijai uždirbti 40 mlrd. dolerių. „Apple“ praėjusį mėnesį pristatė išmanųjį telefoną „iPhone5“. Per pirmąsias tris dienas „Apple“ pardavė per 5 mln. šių telefonų.
Brangiausių prekės ženklų reitinge antroje vietoje atsidūrė kompanija „Microsoft“ (54,7 mlrd. dolerių), trečioje – „Coca-Cola“, pastarosios prekės ženklas vertinamas 50 mlrd. dolerių. Toliau sąraše yra IBM (48,5 mlrd. dolerių), „Google“ (37,6 mlrd. dolerių) ir „Intel“ (32,3 mlrd. dolerių). Į pirmąjį dešimtuką įeina ir „McDonalds“ bei BMW.
Socialinis tinklas „Facebook" šiame reitinge užima tik 73-iąją vietą.