• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Facebook“, „Google“, „Youtube“, specialistų vertinimu, atsiriekia nemenką dalį Lietuvos interneto reklamai skiriamų lėšų – manoma, kad šiuose tinkluose Lietuvos reklamdaviai skiria pinigų tiek, kad tai gali viršyti visas vietos portalų pajamas kartu sudėjus, sako rinkodaros specialistai.

REKLAMA
REKLAMA

„Google“ atstovybės Baltijos šalyse vadovas Vytautas Kubilius, „Verslo žinių“ paklaustas apie statistiką, teigė, kad „Google“ nė vienoje šalyje atskirai neplatina apžvalgų, neatskleidžia klientų ar bendrų augimo duomenų, bet neslepia, kad pirmieji „YouTube“, lietuvišką reklamą įsileidusios nuo šio pavasario, rezultatai išties gerokai pranoko lūkesčius.

REKLAMA

Antrąjį šių metų ketvirtį palyginti su pirmuoju, rinkos tyrimų bendrovė TNS LT fiksuoja beveik 4 proc. mažesnę reklamos internete apimtį, tačiau didžiųjų tinklalapių pajamos šiemet auga gana sparčiai, o toks kritimas gali atspindėti prastesnius mažesnių portalų rezultatus.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų