• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Informacinių ir ryšių technologijų (IRT) įmonių grupei „Elsis“ priklausanti bendrovė „Elsis PRO“ pranešė kartu su partneriais Italijoje  kurianti lėktuvų techninės priežiūros simuliatorių, skirtą C-27J „Spartan“ kariniams transporto lėktuvams.

REKLAMA
REKLAMA

Pasak projekto įgyvendintojų, nauja ir moderni priemonė suteiks galimybę būsimiems aviacinės technikos inžinieriams žinias įgyti efektyviau bei operatyviau, taip prisidedant prie skrydžių saugumo didinimo.

REKLAMA

Naujoji mokymo priemonė tiksliai atkartoja trimatį lėktuvo vaizdą ir situacijas, susijusias su orlaivio techniniu aptarnavimu, sakoma pranešime.  „Karinėse oro pajėgose aviacinis saugumas yra itin svarbus, todėl ypač daug dėmesio ir laiko skiriama personalo apmokymui, žinių bei įgūdžių gilinimui, reguliariam pasirengimo lygio tikrinimui. Įgyvendintas projektas aviacinės technikos inžinieriams suteiks galimybę virtualiai atlikti įvairiausias užduotis, rasti ir šalinti „netikrus“ gedimus, analizuoti daromas klaidas, mokytis tiek grupėje, vadovaujant instruktoriui, tiek ir individualiai, ir taip tobulinti savo gebėjimus, nuo kurių priklauso pilotų ir keleivių saugumas“, – tvirtino projekto vadovas Vytautas Mielkus.

REKLAMA
REKLAMA

Pasak programos kūrėjų, nemažiau svarbus yra ir finansinis aspektas. Simuliatorius gali padėti žymiai sumažinti specialistų parengimo kainą. „Šiuo metu specialistai pirmiau įgyja teorinių žinių ir vėliau jas realizuoti bando analizuodami atskiras lėktuvo dalis. Naudoti praktiniams užsiėmimams tikrą lėktuvą yra ir brangu, ir neracionalu. Specializuoti mechaniniai treniruokliai irgi yra brangūs, be to, patenkina poreikius tik iš dalies. Šiuolaikiniams simuliatoriams pakanka standartinės techninės įrangos – stalinio ar asmeninio kompiuterio“, – pranešime cituojamas projekto vadovas.

Sukurta programa leis vienu metu mokyti kelias dešimtis studentų,  kuriant įvairias situacijas. Jei atliekant užduotį padaroma nors menkiausia klaida, apie tai yra informuojama, uždraudžiama atlikti tolimesnius veiksmus, kol nebus pašalinti nesklandumai. Visi technikos priežiūros veiksmai yra atliekami kaip tikrame lėktuve. Imituojamo lėktuvo detalės, netgi laidų spalvos atitinka realų vaizdą. Tad aviacinės technikos inžinieriai, išmokę užduotis įgyvendinti simuliuodami, realybėje jas realizuos kur kas paprasčiau ir kokybiškiau.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų