Kompanijai „Google“ priklausantis „Youtube“ portalas jau seniai tapo pačia populiariausia vaizdo medžiagos peržiūros ir skelbimo vieta internete. Paieškos milžinės direktorių valdybos pirmininko Erico Schmidto manymu, „Youtube“ populiarumas ir toliau didėja.
„Ne taip seniai „Youtube“ lankomumas viršijo 1 mlrd. unikalių vartotojų per mėnesį, tačiau tai yra tik pradžia. Ateityje mes planuojame padidinti šį rodiklį iki 6 arba 7 mlrd. unikalių vartotojų. Tai nėra įprastinis televizijos pakaitalas, o absoliučiai nauja paslauga, į kurią būtina atkreipti dėmesį kuriant naujas platformas“, – pareiškė E. Schmidtas susitikęs su reklamos užsakovais.
„Google“ turinio valdymo padalinio vadovas Robertas Kunclas taip pat pabrėžė, kad „Youtube“ suteikia vartotojams „abipusį ryšį, skirtingai nei televizija“, kuri to padaryti vis dar nesugeba. Remiantis paskutiniais gandais, kompanija„Google“ ketina įdiegti funkciją, kuri leistų imti mokestį už tam tikro turinio peržiūrą, o tai leis „Youtube“ pakilti į analogišką televizijai lygį. Antra vertus, populiarumu „Youtube“ kol kas jokia televizija prilygti negali, taigi reklamos užsakovams vaizdo tarnyba turėtų būti kur kas patrauklesnė.
Reikia pripažinti, kad pareiškimai apie pasenusią televiziją, kaip tai nuskambėjo iš E Schmidto lūpų, girdimi jau ne vienerius metus. Dar 2012 m. pabaigoje „Apple“ generalinis direktorius Timas Cookas pareiškė, jog šiuolaikinė televizija – tai praeities palikimas: „Kai ateinu į svetainę ir įjungiu televizorių, man atrodo, kad persikeliu į praeitį maždaug 20 – 30 metų. Ši sritis mums yra labai įdomi. Ką nors daugiau pasakyti negaliu“. Kartu „Apple“ galva tiesiogiai patvirtino jo valdomos kompanijos susidomėjimą interaktyvia televizija, taigi „Google“ ateityje teks rimtai pakovoti dėl vietos po internetinės TV „saule“.