„MySpace“ populiarumas sparčiai krenta, tuo tarpu „Bebo“ ir „Facebook“ lankytojų skaičius kyla ne dienomis, o valandomis, praneša „BBC“. Tai rodo paskutiniai įvairių „socialinių tinklapių“ (ang. social sites) lankomumo tyrimų rezultatai.
„Socialiniai tinklapiai“ visame pasaulyje tampa vis populiaresni. Juose leidžiama kurtis savo anketas, susipažinti su įvairiais žmonėmis, gyventi taip vadinamą "virtualųjį" gyvenimą ir netgi išgarsėti. Pavyzdžiui, šių tinklapių galimybėmis puikiai pasinaudoja įvairūs dainininkai, muzikos grupės, supažindindami žmones su savo muzikos kūriniais, pranešantys apie artimiausius koncertus.
„MySpace“ kol kas išlieka populiariausias tokio tipo portalas, tačiau remiantis naujausiais „Nielsen/NetRatings“ tyrimų bendrovės duomenimis, jį sparčiai vejasi kiti panašaus tipo „socialiniai tinklapiai“ – „Bebo“ ir „Facebook“.
Pastarosios lankytojų skaičius išaugo 500 procentų per paskutinius 6 mėnesius.
„Nielsen/NetRatings“ tyrimų bendrovės darbuotojas Alexas Burmasteris teigė, kad jei „Bebo“ ir „Facebook“ lankomumo didėjimo tempai nesikeis, abu tinklapiai „MySpace“ pasivys jau rugsėjį.
Specialistų teigimu, „MySpace“ siūlo gerokai mažiau paslaugų nei jų konkurentai. Dėl to čia lankytojai gegužės mėnesį vidutiniškai praleido 96 minutes, tuo tarpu „Facebook'e“ ir „Bebo“ - atitinkamai 143 ir 152 minutes.
Pastaruoju metu spaudoje pasirodė įvairūs pranešimai, teigiantys, kad kompanija "Yahoo" nori įsigyti "MySpace" ir taip pasipriešinti "Google" viešpatavimui internete.