• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Dėvimos elektronikos rinka neseniai pradėjo augti, nors dabartiniai produktai dar negali pasigirti techniniu tobulumu bei patrauklia kaina. Remiantis kompanijos NPD tyrimo duomenimis, aukšta kaina išlieka didele kliūtimi visų amžiaus grupių vartotojams, kurie svarsto galimybę įsigyti šio tipo produkciją.

REKLAMA
REKLAMA

Tyrimo rezultatai rodo, kad didžiausią susidomėjimą dėvima elektronika demonstruoja jaunoji vartotojų auditorija: iki 30% tarp respondentų nuo 16 iki 24 metų, ir tik 25% respondentų nuo 25 iki 34 metų amžiaus.

REKLAMA

Tyrinėdami JAV išmaniųjų laikrodžių rinką, NPD analitikai padarė išvadą, kad nuo 2013 m. spalio mėnesio iki šios dienos buvo parduota apie 500 000 šių įrenginių. Kompanija „Samsung“ gavo 78% šios rinkos pajamų, tuo tarpu rinkos pionierė „Pebble“ tenkinosi tik 18%. Trečdalis visų išmaniųjų laikrodžių buvo parduota 2013 m. rudenį. Iš viso gamintojams ši produktų kategorija uždirbo apie 96 mln. dolerių.

Įdomu tai, kad vidutinė išmaniojo laikrodžio kaina šiuo metu siekia 189 dolerius. Rinkos apimtis augs kartu su šių įrenginių kainos mažėjimu, kartu atsiras daugiau pasiūlos. Taip pat prognozuojama, kad atsiras ir daug brangesnių išmaniųjų laikrodžių, kuriems konkurenciją sudarys stiprūs vidutiniokai. Kai kuriais atvejais tokie laikrodžiai taps eiliniu aksesuaru, esančiu išmaniojo telefono komplektacijoje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų