Technologijų kompanija „Apple“ jau nebeturi brangiausio prekinio ženklo pasaulyje vardo – ją šiemet aplenkė interneto paieškos milžinė „Google“.
Tai paaiškėjo po paskelbto kasmetinio „BrandZ“ sąrašo, kuriame pagal vertę išrikiuojami brangiausi pasaulio prekiniai ženklai. Įdomu yra tai, kad „Apple“ šio sąrašo viršūnėje išbuvo net tris metus iš eilės.
Anot „Millward Brown“ sudaromo sąrašo, „Apple“ prekinis ženklas per metus prarado 20 procentų savo vertės, t.y. vertė nuo 185 mlrd. JAV dol. krito iki 147 mlrd. JAV dol.
Viena didžiausių „Apple“ konkurenčių „Google“ šiemet tikrai turi kuo pasigirti: jos prekinio ženklo vertė kilo 40 procentų, nuo 113 mlrd. JAV dol. iki 158 mlrd. JAV dol.
Kita „Apple“ konkurentė, Pietų Korėjos kompanija „Samsung“ šių metų sąraše pakilo vienu laipteliu aukščiau – į 29-ąją vietą. Jos prekės ženklo vertė siekia 25 mlrd. JAV dol.
Visą sąrašą galite pamatyti čia.