Bendrovė SAP AG ir „BlackBerry“ išmaniųjų telefonų gamintoja „Research In Motion“ (RIM) pristatė naują integruotą sprendimą – galimybę „BlackBerry“ įrenginiuose naudotis SAP santykių su klientais valdymo (SAP CRM) programa.
„BlackBerry“ programa „Sales Client for SAP CRM” leidžia pardavimų vadybininkams paprastai ir saugiai, realiu laiku naudotis SAP CRM klientų duomenų baze, teigiama bendrovės „Bitė“ išplatintame pranešime.
Jame pabrėžiama, kad SAP ir RIM, kurdamos šį sprendimą, stengėsi patenkinti esamų bei potencialių verslo klientų poreikius ir lūkesčius. „BlackBerry“ įdiegta SAP programa, skirta padidinti darbuotojų produktyvumą net jiems esant ne darbo vietoje, leidžia bet kur ir bet kada pasiekti visą reikalingą klientų informaciją. Programos kūrėjai taip pat užtikrina patikimą duomenų saugumą bei plačias jų valdymo galimybes.
Šis sprendimas, pasižymintis tokiu pat patogiu ir intuityviu valdymu, būdingu „BlackBerry“ įrenginiams, buvo įvertintas aukščiausiu inovatyvaus produkto apdovanojimu viename svarbiausių pasaulyje verslo ir technologijų renginių „SAPPHIRE 2009“, sakoma pranešime.