Po precedento neturinčio „Blackberry“ išmaniuosius telefonus aptarnaujančios ryšių sistemos sutrikimo, kuris tęsėsi tris dienas, bendrovė RIM pranešė palaipsniui atkūrinėjanti stabilų paslaugų veikimą.
RIM atstovai pranešė, kad „Blackberry“ elektroninio pašto sistema jau veikia visame pasaulyje, tačiau dėl techninių priežasčių elektroniniai laiškai kai kur vėluoja. Taip pat skelbiama, kad Šiaurės Amerikos ir Lotynų Amerikos šalių vartotojai jau gali naudotis „Blackberry“ sparčiųjų žinučių (IM) paslauga ir naršyti internete. Tačiau šios paslaugos vis dar neprieinamos Europos, Artimųjų Rytų ir Azijos šalyse, skelbia „Neowin".
„Blackberry“ ryšių sistema sutriko pirmadienį, kai įvairiose pasaulio dalyse, įskaitant Europą, šių išmaniųjų telefonų vartotojai negalėjo pasiekti savo el. pašto, naudotis sparčiųjų žinučių ir interneto naršymo paslaugomis. Tą pačią dieną ši problema buvo išspręsta, tačiau antradienį ji vėl pasikartojo ir išplito į kitus pasaulio regionus, tarp jų ir į Pietų Ameriką. Dar vėliau paslaugomis nebegalėjo naudotis ir JAV bei Kanados gyventojai.
Kai kurie apžvalgininkai įtarė, kad RIM susidūrė su didelio masto internetine ataka prieš savo serverius, tačiau bendrovės atstovai informavo, jog neaptikta jokių tokios atakos požymių. Pagal oficialią versiją „Blackberry“ ryšio paslaugos sutriko dėl vieno pagrindinių komutatorių RIM tinklo infrastruktūroje gedimo, o padėtį dar labiau apsunkino rezervinės įrangos atsisakymas.