Ateinančiais metais visas pasaulis itin pamėgs Vidurio Rytų virtuvę, gyvenamieji namai taps vis labiau išmanūs, o atostogoms dažniau keliausime į užsienį, rodo „Microsoft“ paieškos tarnybos „Bing“ 2015 metų tendencijų sąrašas, sudarytas remiantis lankytojų paieškos užklausomis.
„Bing“ komanda išskyrė aštuonias kategorijas, įvertino lankytojų paieškos užklausas, kitą aktualią informaciją, pritaikė statistinius modelius ir nuspėjo kokios tendencijos vyraus ateinančiais metais.
Technologijų srityje spėjama, kad žmonės 2015 metais skirs didelį dėmesį savo namų išmanumui ir privers nuobodžius darbus atlikti patiems. Taip pat didelį vaidmenį atliks ir dėvimi įrenginiai: pradedant išmaniais laikrodžiais ir baigiant įvairioms apyrankėms, stebinčiomis mūsų pulsą ir kitus svarbius duomenis. Pavyzdžiui, europiečiai labiausiai domėsis dėvimais įrenginiais, skaitmeniniais asmeniniais asistentais, namų automatizavimu, virtualios realybės žaidimais bei trimačiu spausdinimu.
Kalbant apie maistą, visas pasaulis kitąmet pamėgs Vidurio Rytų virtuvę. Europiečių lėkštėse vis dažniau pasirodys lėtai kepta kiauliena, kebabai bei humusas. Kelionėms pasaulis kitąmet rinksis užsienio šalis, vis dažniau puošis megztiniais aukštais kaklais bei didelį dėmesį skirs Michael Kors dizaino rūbams.
Išsamesnes „Bing“ prognozes mados, dizaino, maisto, technologijų, kelionių srityse rasite šiame tinklalapyje, sakoma „Microsoft Lietuva“ pranešime.