Bendrovės „Experian Hitwise“ tyrimo rezultatai gali nustebinti daugelį „Google“ naudotojų, nes jo metu išaiškėjo, kad vidutiniam vartotojui „Bing“ paieškos sistema yra efektyvesnė nei „Google“.
„Experian Hitwise“ palygino „Google ir „Bing“ efektyvumą, kuris rodo, kaip dažnai paieškos sistemą naudojantys vartotojai pasinaudoja paieškos rezultatais. „Bing“ paieška buvo efektyvesnė.
Paieškos efektyvumas rodo, kaip tiksliai paieškos mechanizmas pateikia tai, ko ieško vartotojas. Kuo aukštesnis rezultatas, tuo geriau. Tyrimo rezultatai rodo, kad „Bing“ efektyvumas siekia 81,54%, „Yahoo“ – 81,47%. Interneto paieškos rinkos lyderės „Google“ efektyvumas yra 65,68%.
Šie duomenys rodo, kad kas trečia „Google“ paieškos užklausa netenkina vartotojų, ir jie priversti kartoti paiešką, kol pasieks reikiamą rezultatą.