Atsakinėdamas į klausimus per šią savaitę vykusį „Apple“ ketvirčio finansinių duomenų paskelbimą, kompanijos vadovas Timas Cookas paaiškino, kodėl „Apple“ neskuba pristatyti naujų produktų šiais metais.
Anot jo, kompanija skiria labai didelį dėmesį detalėms, todėl stengiamasi viską padaryti kuo aukštesnės kokybės, kurios ir tikisi „Apple“ vartotojai.
T. Cookas pažymėjo, kad „Apple“ nebuvo ta kompanija, kuri anonsavo pirmąjį muzikos grotuvą, išmanųjį telefoną ar planšetinį kompiuterį, tačiau ji pristatė pirmąjį „priimtiną“ ir „modernų“ išmanųjį telefoną, planšetę ir muzikos grotuvą, kai išleido „iPhone“, „iPad“ ir „iPod“.
„Mums svarbi kiekviena detalė, o tai atima šiek tiek laiko. Tai visuomet yra priežastis, – teigė T. Cookas. – Tai reiškia, kad mums svarbiau padaryti teisingai, nei būti pirmiems.“
„Apple“ vadovas pateikė keletą aiškių pavyzdžių, kai rinkoje pasirodžiusio produkto tikslas buvo tapti pirmuoju. Tarp tokių – populiarumo nesulaukęs „Samsung“ išmanusis laikrodis „Galaxy Gear“. „Apple“ vartotojai „nori puikių, neįtikėtinai puikių“ produktų, ir T. Cookas tai pažada.
Tiesa, jis teigė, jog dar neatėjo laikas pasirodyti naujiems produktams, kuriuos „Apple“ taip nori pristatyti, tačiau viskas artėja finišo tiesiosios link.