„Apple“ kompanijos sėkmė, rodos, nesustabdoma. Kompiuterių ir telefonų gamintoja pagal pelną aplenkė „Microsoft“ ir tapo pačia pelningiausia telefonų gamintoja pirmajame šių metų ketvirtyje. Be to, tai dar ne viskas. Kompanijos prekės ženklas – prakąstas obuolys – tapo labiausiai žinomu ir pačiu brangiausiu prekės ženklu rinkoje bei aplenkė iki šiol karaliavusį „Google“ prekės ženklą.
Pagal WPP grupės duomenimis, „Apple“ prekės ženklo populiarumas ir vertė pernai išaugo net 84 proc. ir pasiekė 153,3 milijardų JAV dolerių piniginę vertę. Tai yra gerokai daugiau negu „Google“: šios kompanijos prekės ženklo vertė – 111,5 milijardų JAV dolerių.
Specialistai taip pat pabrėžia, jog „Apple“ pajėgė viską padaryti per labai trumpą laiką. Kompanija nėra šimtametė, tačiau sugebėjo įteigti savo vartotojams savitą mąstymo modelį. Ši kompanija pajėgė pasiekti tokį populiarumą, jog ištarus žodį „Apple“ daugelis mūsų pirma pagalvoja ne apie obuolį, o apie „iPhone“ išmanųjį telefoną.