Kompanija „Apple“ iškelta byla dėl žinučių tarnybos „iMessage“ klaidos, dėl kurios išmaniųjų telefonų „iPhone“ vartotojai negali siųsti žinučių buvusiems „iPhone“ vartotojams, besinaudojantiems „Android“ telefonais, skelbia „Bloomberg“.
Šią bylą iškelė buvęs „iPhone“ vartotojas, kuris susidūrė su problema, kai nutarė pradėti naudotis ne „Apple“ įrenginiu ir prarado galimybę toliau gauti tekstines žinutes iš savo draugų.
Teigiama, kad kai yra deaktyvuojamas vartotojo „iPhone“, kitų „iPhone“ vartotojų jam siunčiamos žinutės ir toliau „pasiekia“ nebenaudojamą įrenginį, vietoje to, kad būtų peradresuotos į naują įrenginį kaip įprastos tekstinės žinutės.
Buvęs portalo „Lifehacker“ vyriausiasis redaktorius Adamas Pashas teigia, kad „Apple“ žino apie šią problemą, tačiau nežino kaip ją išspręsti ir nesiima jokių rimtų veiksmų tai sustabdyti.
Apie šią „iMessage“ klaidą, kuomet žinutės ir toliau yra neva gaunamos į nebenaudojamą įrenginį, žinoma nuo 2011 metų. Būtent tais metais ši žinučių tarnyba buvo pristatyta su mobiliąja operacine sistema „iOS 5“.
„Apple“ pataria „iPhone“ vartotojams prieš deaktyvuojant įrenginį išjungti „iMessage“ paslaugą, kad žinutės būtų gaunamos į naują įrenginį. Tiesa, dalis vartotojų teigia vis vien susiduriantys su šia problema net ir prieš tai išjungus šią paslaugą.
San Franciske (JAV) iškelta byla kol kas laukia tolesnio jos nagrinėjimo.