Daugelis mano, jog „iPhone“ vartotojai dabar, kai Steve Jobs jau nebėra, nusivylė kompanijos „Apple“ „magija“, ir masiškai bėga pirktų kokių nors „Samsung“ išmaniųjų telefonų su operacine sistema „Android“. Sprendžiant iš pateiktos statistikos, toks požiūris yra niekuo nepagrįstas.
Jei tikėti kompanijos „Consumer Intellegence Research Partners“ atliktu tyrimu, per praėjusius metus 20% „iPhone“ pirkėjų įsigijo „Apple“ išmanųjį telefoną po to, kai nusivylė „Android“ mobiliu įrenginiu, ir tik 7% pirkėjų įsigijo „Samsung“ telefoną, kai liko nepatenkinti „iPhone“.
Pateikto tyrimo ataskaitoje buvo nagrinėjami ne tik santykių tarp abiejų kompanijų gerbėjų ypatumai, tačiau ir tai, iš kur apskritai atsiranda „Apple“ ir „Samsung“ mobilių įrenginių pirkėjai. Pasirodo, kad nuo 2012 m. liepos iki 2013 m. liepos mėnesio 42% iPhone vartotojų pradėjo naudotis „Apple“ produktu po to, kai prieš tai „nusvilo“ su kitos kompanijos telefonu. Savo ruožtu, 43% „Samsung“ išmaniųjų telefonų pirkėjų ir anksčiau naudojosi „Android“ įrenginių (ir nebūtinai šios korėjiečių kompanijos).
Taip pat paaiškėjo, kad „Samsung“ pavyko pritraukti daugiau paprastų mobilių telefonų vartotojų, nei „Apple“ – 37% prieš 26%. Kalbant apie žmones, kurie pereina iš kitų kompanijų, „Apple“ jų gavo trigubai daugiau (33%), nei „Samsung“ atėmė iš „Apple“ (11%). Korėjiečių elektronikos gigantas daugiausia patraukė „HTC“, „Motorola“ ir „Nokia“ vartotojų, tuo tarpu „Apple“ didžiausią perbėgėlių gavo iš „BlackBerry“ stovyklos.
Apklausa taip pat parodė, jog Apple produkcijos pirkėjai turtingesni ir geriau išsilavinę, nei tie, kurie įsigyja Samsung išmaniuosius telefonus. Ir nors tai gali atrodyti keistai, tačiau iPhone gerbėjai yra netgi jaunesni, nei Android mylėtojai.