„Omnitel“ vartotojai savo senų, nebenaudojamų, telefonų į sąvartynus neišmeta ir ieško, kur juos galėtų padėti, tačiau perdirbimas ar pardavimas dar nėra labai populiarūs. Tai paaiškėjo atlikus išmaniųjų telefonų turėtojų apklausą „Omnitel Trends“ programėle.
Remiantis „Omnitel Trends“ apklausos rezultatais, mobiliuosius telefonus kas 1-2 metus keičia daugiau nei pusė – 54,2 proc. – respondentų, tačiau vos 3,2 proc. apklaustų išmaniųjų telefonų turėtojų senus telefonus atiduoda perdirbti. Didžiausia dalis – 40,7 proc. jų savo seną telefoną atiduoda draugams ar giminaičiams. 31,8 proc. apklausos dalyvių nebenaudojamus telefonus padeda į stalčių, o 23 proc. – parduoda, sakoma „Omnitel“ pranešime.
Tačiau beveik visi suvokia, kad telefono išmetimas yra netinkamas sprendimas – taip elgiasi vos 1,1 proc. apklaustųjų.
Džiugu, kad seni telefonai nėra paprasčiausiai išmetami, tačiau klausimas, ką daryti su morališkai pasenusiu telefonu, kyla dažnai, nes modernius išmaniuosius telefonus „Omnitel“ siūlo įsigyti itin geromis sąlygomis. Todėl savo klientams siūlome sprendimus, skatinančius atsakingą telefonų naudojimo kultūrą – atiduoti nenaudojamą telefoną pakartotiniam naudojimui ir gauti iš to naudos, – sakė „Omnitel“ prezidentas Antanas Zabulis.
Apklausa parodė, kad 87,3 proc. respondentų sutiktų atiduoti savo telefoną kitam, jeigu naują telefoną galėtų įsigyti su nuolaida.