Lietuvoje „Google“ nėra įsteigusi savo biuro, todėl „Google“ sertifikuotųjų partnerių ir trenerių statusą turintys specialistai taps pagrindiniais įrankiais, kuriuos pasitelkusi kompanija populiarins savo produktus šalyje.
Keturi „Google AdWords“ treneriai Lietuvoje dalinsis patirtimi su įmonėmis, norinčiomis reklamuotis didžiausioje paieškos sistemoje ir vaizdo reklamos tinkle, kartu su „Google“ atstovais dalyvaus kompanijos organizuojamuose renginiuose, kuriuose mokys įmonių atstovus naudotis rinkodarai skirtais „Google“ produktais.
Norintieji tapti „Google“ sertifikuotaisiais treneriais pirmiausia privalėjo išlaikyti egzaminus internetu. Geriausiai pasirodę dalyviai buvo pakviesti į tolimesnį atrankos etapą Ciuriche, kur jų žinias apie „Google“ produktus, gebėjimą viešai kalbėti bei kitus įgūdžius ir asmenines savybes vertino „Google“ atstovai.
„Google“, garsėjanti išskirtiniais darbuotojų atrankos metodais, Ciuriche pateikė netikėtų užduočių, privertusių išeiti iš savo komforto zonos, – įspūdžiais dalinasi D. Vyšniauskas. – Jas įveikti man padėjo beveik šešerių metų nuolatinio darbo su „Google“ produktais patirtis bei žinios, sukauptos kasdieniame darbe su klientais, – knygose ir internete visko neperskaitysi, daug išmokstama per praktiką, ypač eksperimentuojant su drąsiais klientais“.
„Addvisors“ agentūra dar 2006 m. pirmoji šalyje tapo sertifikuotuoju „Google“ partneriu ir už savo gabumus, žinias bei profesionalumą buvo įvertinta oficialiu ženklu.
„Kadangi su smulkiojo ir vidutinio verslo įmonėmis Lietuvoje „Google“ tiesiogiai beveik nedirba, mes jau eilę metų padedame „Google“ populiarinti jų kuriamus produktus Baltijos šalyse. Daugelis šių produktų yra visiškai nemokami ir pažangesni nei brangios analogiškos sistemos. Tai, kad mūsų agentūros vadovui buvo suteiktas „Google“ sertifikuotojo trenerio statusas, nereiškia, kad mes tapome „Google“ atstovais, tačiau tai yra dar vienas pripažinimas, kad esame savotiški „Google“ ambasadoriai šalyje, padedantys plačiajai visuomenei susipažinti su „Google“ vykdomomis inovacijomis ir tapti „Google“ produktų vartotojais“, – teigia naujojo mokymų centro vadovas Tadas Vyšniauskas.
Pasak D. Vyšniausko, naujasis sertifikatas yra „Addvisors“ komandos žinių įvertinimas, skatinantis plėsti savo veiklą ir dalintis patirtimi su norinčiais vykdyti efektyvią rinkodarą internete: „Įvertinimas mus paskatino įsteigti mokymų centrą, kuris padės visiems rinkodaros specialistams įgyti reikalingų žinių ir kelti savo kvalifikaciją, o norintiems tapti sertifikuotais specialistais ir gauti „Google“ sertifikatus – pasiruošti „Google“ egzaminams“, – sako D. Vyšniauskas. Apie „Addvisors“
„Addvisors“ yra tarptautinė internetinės rinkodaros agentūra, kurios specializacija – „Google AdWords“, tinklapių optimizavimas paieškos sistemoms (SEO), „Facebook“ reklama, komunikacija socialiniuose tinkluose, reklamos analizė ir kita. Pasitelkę tikslius matavimo įrankius ir novatoriškus sprendimus, „Addvisors“ padeda siekti lengvai išmatuojamų rezultatų, pamatuoti bet kurios internete vykdomos reklaminės kampanijos efektyvumą ir įvertinti investicijų į rinkodarą grąžą.