Per 2014 – 2018 m. laikotarpį tik apie 10 tūkst. aplikacijų savo kūrėjams taps finansiškai sėkmingos. „Didžiulis kiekis mobiliųjų aplikacijų gali sudaryti įspūdį, kad jos leidžia praturtėti daugeliui savo kūrėjų, – rašo kompanijos „Gartner“ viceprezidentas ir analitikas Kenas Dulaney. – Tačiau mūsų analizė rodo, jog dauguma tokių programų pelno neatneša.“
Antra vertus, tokia tendencija greičiausiai neįtakos didžiųjų prekinių ženklų. Tačiau smulkiems kūrėjams bus labai sunku padaryti taip, kad jų produktai būtų pastebėti: juk vartotojai vis dažniau naudojasi rekomendacijomis, o informaciją neretai gauna iš reklamos.
Kompanija „Gartner“ prognozuoja, kad iki 2017 m. 94,5% aplikacijų bus nemokamos arba sąlyginai nemokamos. Taigi, daugiausia pajamų bus tikimasi gauti iš vidinių pirkimų ir arba reklamos. Analitikai taip pat mano, jog išaugs naršyklėms skirtų aplikacijų, sukurtų HTML5 pagrindu, skaičius.