Primename, kad sekmadienio popietę klaipėdietė Evelina šiame restorane valgė cepelinus, kai netikėtai lėkštėje pastebėjo kirmėlę.
Pastebėjo pelę
„Kirmėlė tikrai nesirangė - ji buvo iškepta“, - teisinosi, tačiau tuo pat metu įvykį pripažino „Delano“ savitarnos Klaipėdoje padalinio vadovė Alma Pociuvienė.
Po šio incidento gruodžio 3 d. restorane apsilankę VMVT specialistai prabilo ir apie kitus čia užfiksuotus pažeidimus.
„Paskutinis restorano patikrinimas buvo atliktas 2017-06-05, tiriant vartotojo skundą dėl pastebėtos salėje pelės. Skundas patvirtintas“, - teigė Klaipėdos VMVT maisto produktų inspektorė Rita Viskantienė.
Paskutinis planinis patikrinimas „Delano“ atliktas praėjusių metų kovo 7 dieną. Jo metu buvo nustatyti mažareikšmiai neatitikimai.
Po sekmadienį įvykusio incidento „Delano“ savitarnos Klaipėdoje padalinio vadovė A. Pociuvienė tikino, kad kirmėlė lėkštėje atsirado ne dėl nekokybiškos mėsos ar cepelinų, o dėl patiekale panaudoto padažo.
Tą patvirtino ir Klaipėdos VMVT maisto produktų inspektorė R. Viskantienė.
„Nustatyta, kad kartu su cepelinais buvo pateiktas baravykų padažas (…) Restorano darbuotojai apie skundą žinojo, kai kreipėsi vartotoja, jai buvo pakeistas patiekalas kokybišku. Padažo likutis ir žaliava išimti iš prekybos“, - patikino ji.
R. Viskantienė informavo, kad atsakingi asmenys pakviesti į Klaipėdos tarnybą aptarti patikrinimo rezultatus ir tolesnius sprendimus priimti.
Šaltinis: ve.lt