Tai portalui patvirtino sveikatos apsaugos ministro atstovė spaudai Aistė Šuksta.
15min.lt paklausta, ar kampanijai ketinama skirti lėšų, ji teigė, kad tam bus numatyta beveik 800 tūkst. eurų, o jeigu prireiks, bus skelbiami ir viešieji pirkimai.
E. Jakilaitis portalui teigė, kad kampanija yra jų iniciatyva, kuriama neatlygintinai.
„Per pirmą pandemijos bangą mūsų būrys neatlygintinai kūrė visą viešą turinį, turiu omenyje „Likite namuose" klipus, „Korona Stop“ puslapio vizualizaciją ir funkcionalumą. Valstybės viešųjų pirkimų sistema yra gana inertiška, o mes vienijame žmones, kurie yra komunikacijos agentūrų savininkai, vadovai, žiniasklaidos priemonių specialistai ir taip toliau. Suvienijome jėgas ir per kelias dienas sukūrėme „Likite namuose" klipus“, – portalui teigė žurnalistas.
Trečiadienį ministerijos „Youtube“ paskyroje buvo patalpinti šeši pusės minutės trukmės kampanijos „Petys už laisvę“ vaizdo įrašai, kuriuose medikai pasisako už vakcinos privalumus.
A. Šuksta portalui teigė, kad kampaniją ketinama plėsti atsižvelgiant į tikslines grupes ir auditorijas bei remiantis psichologų ir kitų ekspertų rekomendacijomis.