• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prie Ukrainos vaikų grobimo prisidėjusios Rusijos nepaprastųjų situacijų ministro Aleksandro Kurenkovo žmonos Jelenos Milskajos verslo kroviniai iki 2022-ųjų vidurio keliavo per Lietuvą, juos vežė „Lietuvos geležinkeliai“, ketvirtadienį skelbia LRT tyrimų skyrius.

Prie Ukrainos vaikų grobimo prisidėjusios Rusijos nepaprastųjų situacijų ministro Aleksandro Kurenkovo žmonos Jelenos Milskajos verslo kroviniai iki 2022-ųjų vidurio keliavo per Lietuvą, juos vežė „Lietuvos geležinkeliai“, ketvirtadienį skelbia LRT tyrimų skyrius.

REKLAMA

Pasak tyrimo, „Lietuvos geležinkelių“ įmonė „LTG Cargo“ iki pernai metų galo turėjo sutartį su Kaliningrado įmone „Balt-Magistral“, susijusia su E. Milskaja, už paslaugas, suteiktas šiai įmonei, „Lietuvos geležinkeliai“ gavo 11,5 mln. eurų.

Tyrimo duomenys rodo, kad „Balt-Magistral“ atsiskaitymai su „LTG Cargo“ už krovinių vežimą vyko iki 2022 metų liepos 19 dienos.

LRT pažymi, kad „Lietuvos geležinkeliai“ apie klientų ryšius su Rusijos prezidento Vladimiro Putino aplinka galėjo nežinoti – apie J. Milskajos santuoką su A. Kurenkovu viešai pranešta tik šį rugpjūtį, ministru jis paskirtas pernai gegužę, po Rusijos invazijos į Ukrainą, o į ES sankcijų sąrašus įtrauktas pernai gruodį.

REKLAMA
REKLAMA

„Lietuvos geležinkeliai“ nurodė, kad sutartis su minima bendrove nutraukta pernai metų pabaigoje, o kroviniai realiai buvo gabenami iki 2022 metų birželio vidurio, absoliuti dauguma – tranzitu tarp Rusijos pagrindinės dalies ir Kaliningrado srities. Iš viso per pirmąjį 2022-ųjų pusmetį pervežta 110 tūkst. tonų įvairių krovinių: daugiausia cemento, pavienių chemijos pramonės, keramikos, naftos produkcijos krovinių.

„LTG Cargo“ teigia, jog pati nuolat reaguoja į galimus bandymus apeiti galiojančias tarptautines sankcijas bei tęs darbą su sankcijų kontrolę vykdančiomis institucijomis. 

Tikslas - pigiai prichvatizuoti bendrovę, pulti, šmeižti.
koks spaudimas ir siekis subankrotinti LTG ir pigiai pri chvatizuoti LTG Cargo, pelningąją bendrovės dalį. Koks būtų šios valdžios ir jų skalikų pasiekimas, jei krovinių vežimo bendrovė visiškai atsisakytų ir nebevežtų krovinių, juk pagrinde kroviniai yra arba Baltarusijos ar Rusijos.
Dujas tai perkam is Rusijos nesvarbu jog aplinkui ir dvigubai brangiau bet jos tai vistiek lieka dujomis is Rusijos tai kaip cia iseina? Net šleivio ""moki veži"" dirba su Rusija ir aplamai daug tu prekiu Rusisku...
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų