Pasak tyrimo, „Lietuvos geležinkelių“ įmonė „LTG Cargo“ iki pernai metų galo turėjo sutartį su Kaliningrado įmone „Balt-Magistral“, susijusia su E. Milskaja, už paslaugas, suteiktas šiai įmonei, „Lietuvos geležinkeliai“ gavo 11,5 mln. eurų.
Tyrimo duomenys rodo, kad „Balt-Magistral“ atsiskaitymai su „LTG Cargo“ už krovinių vežimą vyko iki 2022 metų liepos 19 dienos.
LRT pažymi, kad „Lietuvos geležinkeliai“ apie klientų ryšius su Rusijos prezidento Vladimiro Putino aplinka galėjo nežinoti – apie J. Milskajos santuoką su A. Kurenkovu viešai pranešta tik šį rugpjūtį, ministru jis paskirtas pernai gegužę, po Rusijos invazijos į Ukrainą, o į ES sankcijų sąrašus įtrauktas pernai gruodį.
„Lietuvos geležinkeliai“ nurodė, kad sutartis su minima bendrove nutraukta pernai metų pabaigoje, o kroviniai realiai buvo gabenami iki 2022 metų birželio vidurio, absoliuti dauguma – tranzitu tarp Rusijos pagrindinės dalies ir Kaliningrado srities. Iš viso per pirmąjį 2022-ųjų pusmetį pervežta 110 tūkst. tonų įvairių krovinių: daugiausia cemento, pavienių chemijos pramonės, keramikos, naftos produkcijos krovinių.
„LTG Cargo“ teigia, jog pati nuolat reaguoja į galimus bandymus apeiti galiojančias tarptautines sankcijas bei tęs darbą su sankcijų kontrolę vykdančiomis institucijomis.