„Sprendimas priimtas kaip atsakas užkirsti kelią COVID-19 pandemijos plitimui“, – rašoma pranešime.
Visi šio pokyčio paveikti keleiviai bus informuoti. Tuo atveju, jeigu keleiviai bilietus įsigijo tiesiogiai bendrovės svetainėje arba per aviakompanijos mobiliąją programėlę, 120 proc. sumokėtos sumos automatiškai bus grąžinta į jų „Wizz Air“ sąskaitas ir galios 24 mėnesius aviakompanijos paslaugoms ir produktams įsigyti.
Keleiviai, kurie užsisakė bilietus per kelionių agentūras, įskaitant internetines kelionių agentūras, turėtų susisiekti su įmone, kurioje įsigijo bilietus.
Bendrovė dar prieš įsigaliojant karantinui Lietuvoje informavo, kad nuo kovo 17 dienos sustabdė visus skrydžius į Lietuvą ir iš jos. Toks sprendimas priimtas, vyriausybėms uždarant sienas, siekiant sulėtinti koronaviruso plitimą.