„Ilgai buvo diskutuota, šituo keliu eidami palengviname kelių finansavimą, Kelių direkcija įgauna galimybę pritraukti iš šalies, iš finansinių institucijų lėšas ir reikalui esant gali daugiau lėšų skirti kelių atstatymui, nes tikėtis vien biudžeto ilgalaikėje perspektyvoje nėra realu“, – posėdyje sakė susisiekimo ministras Rokas Masiulis.
Susisiekimo ministerijos teigimu, pertvarkius direkciją į valstybės įmonę, didės jos finansavimas, įskaitant tarptautinių finansų institucijų paskolas, obligacijas bei kitas finansų rinkos priemones.
Numatoma, kad direkcija galės teikti rinkai modernias transporto srautų tyrimų ir planavimo, laboratorinių tyrimų ir kelių dangos būklės vertinimo paslaugas. Tikimasi, kad taip bus pritraukta aukštos kompetencijos inžinierių ir ekspertų, kurių dabar sunku privilioti dėl mažų atlyginimų.
Naujoms veikloms ateityje numatoma skolintis iš Europos investicijų banko, Europos rekonstrukcijos ir plėtros banko, pritraukti privačių investicijų per viešojo ir privataus sektoriaus partnerystės sutartis.
Planuojama, kad 2020–2022 metais įmonės pajamos iš komercinių paslaugų didės ir 2022 metais viršys 50 proc. visų įmonės pajamų.