Kampanijai vizualus sukūrė 4 kūrybinės agentūros.
„Kažin ar dar kada esame turėję tokią situaciją, kada geriausia gyventojų pagalba - kai jie nieko aktyvaus neveikia. Žinoma, prie veiklos pripratusiems piliečiams tai nėra lengvas iššūkis, todėl norime kūrybinėmis priemonėmis paskatinti juos likti namuose, o kartu ir suteikti idėjų, ką veikti - tai padės padaryti mūsų pildoma svetainė www.karantinas.lt. Ačiū partneriams, kurie prisijungė prie šios iniciatyvos“, – teigė Vilniaus meras Remigijus Šimašius.
Pasak jo, tema bus dar aktualesnė artėjančių šv. Velykų kontekste – deja, ne visi supranta, kad šiemet šią šventę privalome švęsti kitaip, nukelti pasimatymus su šeimomis ir giminėmis, jei nenorime rizikuoti visų sveikata.
Artimiausiu metu planuojama kampaniją perkelti ir į „Facebook“ socialinį tinklą, per kurį būtų pasiekta didžioji dalis šiuo tinklu besinaudojančių lietuvių. Čia planuojama pasitelkti verslo pagalbą.
„Kontaktuojame su kitų miestų savivaldybėmis, siūlome jiems savo pagalbą. Natūralu, kad jie neturi tokių resursų kaip Vilnius, todėl jau gavome prašymų pasinaudoti mūsų kampanijos vizualais - mielai atiduodame viską, ką sukuriame. Nesvarbu, kur gyvena lietuviai, juos turi pasiekti informacija, kuri padės gelbėti gyvybes arba leis lengviau iškęsti karantino sąlygas”, – sakė R. Šimašius.