Bendrovė „Vilniaus viešasis transportas“ ir „Adampolis“ antradienį pasirašė sutartį, kuri galios iki 2023-ųjų gegužės pabaigos.
Autobusai bus varomi suslėgtomis gamtinėmis dujomis (SGD).
„Vilniaus viešojo transporto“ vadovo Rimanto Markausko teigimu, autobusai bus perkami finansinio lizingo būdu.
„Sutartis įsigalios tik tada, kai bus gautas finansavimas iš banko“, – BNS sakė jis.
Kaip nurodyta konkurso sąlygose, visi suslėgtomis gamtinėmis dujomis (SGD) varomi autobusai turi būti nauji, pagaminti ne anksčiau nei 2019 metais, vieno gamintojo ir vieno modelio, juose turi būti bent 40 sėdimų ir bent 95 stovimos vietos, taip pat ne mažiau 1 vieta neįgaliesiems.
Šiuo metu Vilniuje važinėja 250 naujų autobusų ir 41 naujas troleibusas.
Planuojama, jog šiemet ir kitąmet sostinės autobusų parkas pasipildys dar 135 naujais autobusais – jau pasirašytos 10 mažos talpos dyzelinių autobusų ir 5 elektra varomų pirkimų sutartys. Netrukus planuojama pradėti 70 hibridinių autobusų pirkimą.
Atnaujinus parką, seniausi Vilniaus gatvėmis riedantys autobusai bus pagaminti 2013 metais.