Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Diletantų pezalai, o ne straipsnis. Pagrindiniai oro teršėjai yra lengvieji automobiliai, o ne viešasis transportas. Todėl pirmiausiai bus uždrausti dyzeliniai lengvieji automobiliai, o ne dyzeliniai sunkvežimiai ar autobusai.
alvysta1, tu nesi teisus.
Skaičiau Kanados tyrimą, kur skaičiavo 3 automobilių krūvį ekologijai: vidaus degimo, EV provincijoje, kur elektra gaminama pagrinde iš anglies ir EV provincijoje, kur elektra gaminama pagrinde iš atsinaujinančių šaltinių.
Skaičiavo ekologinę naštą pagaminimui, eksploatacijai ir utilizavimui.
Išvada buvo tokia, kad naujas EV turi apie 30-40% aukštesnę pradinę ir utilizavimo ekologinę kainą už vidaus degimo. Po 20k km tas EV, kur iš atsinaujinančių šaltinių, aplenkia vidaus degimo variantą, o po 40k km aplenkia ir tas, kur iš anglies.
Skaičiau Kanados tyrimą, kur skaičiavo 3 automobilių krūvį ekologijai: vidaus degimo, EV provincijoje, kur elektra gaminama pagrinde iš anglies ir EV provincijoje, kur elektra gaminama pagrinde iš atsinaujinančių šaltinių.
Skaičiavo ekologinę naštą pagaminimui, eksploatacijai ir utilizavimui.
Išvada buvo tokia, kad naujas EV turi apie 30-40% aukštesnę pradinę ir utilizavimo ekologinę kainą už vidaus degimo. Po 20k km tas EV, kur iš atsinaujinančių šaltinių, aplenkia vidaus degimo variantą, o po 40k km aplenkia ir tas, kur iš anglies.
Ne autobusus pirkite, statykite metro Klaipėda, Vilnius Kaunas Panevėžys Šiauliai Telšiai Trakai Ukmergė Utena Varėna Vilkaviškis ir t.t.po visą Lietuvą.Bus ekonomikos viršūnė.
Kada žmonės supras kad dabartinė kompąnija prieš dyzeliną tėra didžiausias muilo burbulas. Sukurti ir tuo labiau utilizuoti elektra varoma automobilį mes dvigubai daugiau teršiam.
REKLAMA
REKLAMA
Vilnius „dyzelgeito“ nesureikšmina: perka tai, ko pažangūs miestai atsisako