Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
as turiu Ukrainos pasa ir uz nieka nemoku.
Visi galu varomi ko noret is iskrypeliu
MES PAKEISIME NE ĮPOROČIUS - O IDIJOTUS VILNIAUS SAVIVALDYBĖJE! Lauk konservus su jų vadu Benkunsku iš Vilniaus! Kaip reikėtų organizuoti išankstinius merš rinkimus? Kiek galima kentėti, matant kaip už šimtus milijonų surenkamų mokesčių iš mūsų BLOGINAMAS MUMS GYVENIMAS? Siaurinamos gatvės, prisodinama magistralinių gatvių viduryje medžiu, nuo visų šviesoforų nuimamos žalios rodyklės į dešinę, o jų pačiu pristatoma net įvažiavimuose į gyvenamųjų namų kiemus (pvz Savanorių pr. Nr.6), visose gavėse įrengiama atskira "A" juosta viešamam transportui kuria pravažiuoja po 5 autobusus per valndą vežančius po 2 o kartais ir nei veinos bobeles į vaistinę valerijono prikti. O mes grūdames likusioje juostoje kur per valandą turi parvažiuojti 500 automobilių! LAUK BENKNUNSKĄ IŠ MERŲ, REIKALAUKIM PRIMALAUKIŲ VILNIAUS TARYBOS RINKIMŲ!
Rytų šalys-pirma nusiperkam papuošalus,o higiena ir triusikai nesvarbu,nesimato.
Vilniaus klerkų žandai riebėja iš Vilniaus gatvių siaurinimo, žaliausio Europoje miesto nesiliaujamo tolesnio apželdinimo, stovėjimo aikštelių automobiliams mažinimo ir visiško panaikinimo - tada asfaltuojamos aikštelės užmiestyje, nors jos ten niekam nereikalingos. Greitai pinigų išplauti Vilniaus klerkai kitaip jau nebegalės, kaip tik automobilių stovėjimo aikšteles vilniečiams darydami kur nors prie Maišiogalos, ar prie Bielorūsijos sienos. Nes jiems px kur jas daryti - svarbu, kad babkes galima būtų sėkmingai išplauti
@Biznis yra biznis Ir dar yra maža smulkmena su Vilniaus savivaldybe. Jei būtų NORIMA TIK IŠVOGTI PINIGUS, būtų daroma atvirkščiai- būtų gatvės plečiamos, statomos požeminės daugiaaukštės parkavimo aikštelės, statomi tiltai, viadukai ir kasami tuneliai. VISI BŪTŲ PATENKINTI - SAVIVALDYBĖS KLERKAI PRISIVOGTŲ DAUGIAU NEI TELPA JŲ SĄSKAITOSE KAIMANŲ SALOSE, O ŽMONĖS BŪTŲ PATENKINTI, JOKIŲ 2 VALANDŲ KASDIENĄ PRALEIDŽIAMŲ VYSKTANT Į DARBĄ IR JOKIŲ AUTOMOBILIŲ DŪMŲ KURIUOS PER TĄ LAIKĄ IŠMETA AUTOMOBILIAI. Bet viskas vyksta atvirkščiai. Gatvės siaurinamos, pristatomi šveisoforai kur jų nereikia, nuimamos žalios rodyklės nuo jų, pripaišoma net po 2 "A" juostas (Švirtigalos g) kad tik sukurti kuo didesnius transporto kamščius ir kad tik MUMS BŪTŲ NEPATOGIAU. Ir visi tie veiksmai atitinka vienintelį kriterijų - jie 1:1 sutampa su Rusijos nurodymais savo agentūriniam tinklui ką daryti Lietuvoje. Tai yra akivaizdus Rusijos interesas daryti viską kad tik mes būtume nepatenkinti savo pačių suskurta valstybe, kad būtume pikti, įtarūs ir nekęstume visni kitų ir Lietuvos. ŠIUO ATVEJU - SIAURINDAMA GATVES IR TYČIA SUKELDAMA KAMŠČIUS - SAVIVALDYBĖS KLERKAI NUŠAUNA 2 ZUIKIUS - IR PINIGAI IŠVAGIAMI IR "ŠEIMININKO IŠ MASKVOS" NURODYMAS VYKDOMAS
Nemanau, kad sveiką mažinti parkavimo vietų. Vistiek turim automobilius šeimos reikmėms, kelionėms, daiktų pervežimui ir t.t. Sutinku, kad miesto gyventojui idealiai nereiktu automobilio, ar bent galėtu jį laikyti kokioje mietso šone esančioje aikštelėje. Pats rinkščiausi keliaut į darbą viešuoju, bet tada man kelionė prailgėja +30 min., tai valanda per diena. Manau Vilniaus viešasis yra prastai išvystitas. Autobusas ir troleibusas yra tas pats automobilis, jei būtu metro ar tramvajus, tada suprasčiau. Kita problema, darželiai, mokyklos, būreliai. Girdžiu, kad tėvai būti linke turėti šalai vaikams vieta, kad nereiktu vedžioti. Net nekalbu apie užmiesčio gyventojus kurie būsta rinkosi dėl kainos ir ploto. Vilniuj reik metro ar tramvajaus, nes po 5 metų sakysime, kad too late
Viešasis transportas tik ubagams
Viešasis transportas tik ubagams
@Teisutis Visame pasaulyje taip yra. Tai koks čia planas Vilniuje - gyvens Vilniuje ateityje tik ubagai? Kiekvienas normalus žmogus važiuoti nori ne autobusu kartu su visokiais negrais ir arabais, bet automobiliu. Ir niekas šio noro nepakeis, nes automobilis išrastas ne tam, kad visi važiuotų dviračiu ar tramvajumi. Kitur pasaulyje žmonės viešuoju transportu važiuoja tik iš bėdos, kuri juos užklupo dėl prasto miestų perspektyvos planavimo. O mūsų durniukai valdžiažmogiai miestų gatves ir automobilių maršrutus nori tikslingai, planingai ir kuo greičiau patys suniokoti, kad gyventi miestuose būtų kuo sunkiau. Vietoje to, kad planingai plėtotų mietsų infrastruktūrą taip, kad juose žmonėms gyventi būtų patogu. Debilai, kurie žiemą nori važinėti dviračiais, arba debilai, kuriems patinka vaikus į mokyklą vežti autobusu, nesiskaito. Durnių ir ubagų yra visose šalyse.
Kiekvieno šimašiaus svajonė
Kiekvieno šimašiaus svajonė
@Teisutis Visi Vilniaus savivaldybės šimašiai tik ir svajoja, kad Vilniuje būtų pradėtas metro statybos projektas. Tada visi miesto valdininkai būtų sotūs, jų giminės ir visi draugeliai - taip pat. Kuo didesnis statybos projektas - tuo riebesni valdžios klerkų žandai. O jau tokio brangumo projektas, kaip metro, taptų daug geresne aukso kasykla valdžiažmogiams net negu Brazausko Valdovų rūmai ar Vilniaus nacionalinis stadionas. Ir klerkui px, kad jau seniai yra įvertinta, paskaičiuota ir nustatyta, jog metro apsimoka statyti ne mažesniame nei 1 000 000 gyventojų turinčiame mieste. Galima ir Kavarske - bet nauda bus tik klerkui, taps pinigų švaistymo ir išvogimo paminklu. Bet Vilniaus metro idėja nenumirs dar ilgai ilgai. Kol vilniečiai nesuras būdų kaip kontroliuoti kur miesto valdžia išleidžia pinigus. Iki to laiko dar daug dviračių takų bus pridaryta, daug krūmų ir medelių ir taip žaliame Vilniuje prisodinta, bus dar ne vienas "nacionalinis stadionas" pradėtas statyti. Jūs tik mokesčius mokėkite didelius ir laiku, o klerkas ir be jūsų sugebės tuos pinigus sau naudingai išleisti.
Mes, Vilniečiai, pritariame, kad mieste turi likti tik viešasis transportas. Laukiu nesulaukiu, kai Vilnius taps kaip Kopenhaga, kur visi eina pėsčiomis ir važiuoja dviračiais, plius viešasis.

Reikėtų apsvarstyti: motorolerių su vidaus degimo varikliais, kad būtų triukšmo ir dūmų! Kaip kokiame Indijos didmiestyje ;)
@Xx Apmokestins ir dviracius
@Xx *jūs. "Mes" Vilniečiai galvojam kitaip.
@Xx Vilniuje niekada nebus taip, kaip Kopenhagoje, o Kopenhagoje - taip, kaip Vilniuje. Jei to nesupranti - esi kvailas.
@Xx čia postsovietine salis, rusai ant tiek visus gerai išmokino visokio "gėrio". Kad to nebus niekada
Niekada nekeisčiau užmiestį į Vilnių nesuprantu žmonių kas kurie lenda į tas spūstis žmonių minias parkingai baudos eilės sviesaforai och , užmiestis ramybė geras oras rojus !
Kai valdininkai vaikščios pėsti ar važinės dviračiais tada jais ir miestiečiai paseks. Žmones, kaip ir vaikus, auklėti reikia savo pavyzdžiu
@Hexe Zuokas bande 2004 m oranginiu dviraciu vazinetis ir 400 tokiu dave vilnieciams, tik barbarai jau per pirmaja diena puse ju nup*zdino ir merija supratosi, kad po triju akcijos dienu liko tik 1/3 dviraciu ta akcija uzbaige. Pamokanti istorija?
tai kodėl bybkunsko gauja visą, jiems nemokamą, didžiulį parkingą po savivaldybės pastatu laiko - žalieji propagandistai gal ir važinėkit dviratukais...
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų