Važiuojamojoje gatvės dalyje tarp Laisvės pr. ir T. Narbuto stotelės viešajam transportui bus skirta A juosta, techninius šaligatvius pakeis želdiniai – mažiausiai 75 medžiai ir 8000 krūmų. Paruošiamieji darbai prasidės jau birželio pradžioje.
Darbai apims 2,8 km ilgio gatvės atkarpą, kuri jungia Karoliniškių, Justiniškių, Viršuliškių ir Pilaitės mikrorajonus su centrine miesto dalimi. Pabaigus rekonstrukcijos darbus, beveik 100 tūkst. aplinkinių mikrorajonų gyventojams bus patogiau pasiekti centrinę miesto dalį tiek viešuoju transportu, tiek dviračiu.
Projektuotojai rūpinosi, kad įrengiant takus būtų išsaugota kuo daugiau esamų saugotinų želdinių, dėl to vietomis jie siauresni. Šalinami bus daugiausia invaziniai, nesaugotini medžiai.
Daugumoje vietų pėsčiųjų takai bus šios krypties srautams optimalaus 2,25 m pločio, tačiau, pagal galimybes, kai kur išplatės iki 3 m, ir tik siaurose vietose dėl privačių sklypų ar reljefo susiaurės iki 1,5 m. Numatyta, kad ten, kur leis reljefas, dviračių tako plotis sieks 3,5 m. Bus įrengtas pėsčiųjų ir dviračių takų apšvietimas.
Eismo juostų plotis atitiks Statybos techninio reglamento reikalavimus B kategorijos gatvei ir sieks 3,25 m. Bus pailginta dešiniojo posūkio eismo juosta į Sėlių g., o tai leis ne tik saugiau pasukti, bet ir sumažės spūsčių tikimybė piko metu. Be to, nuo Laisvės pr. iki T. Narbuto autobusų stotelės bus įrengta atskira eismo juosta viešajam transportui – eismas jo naudotojams bus dar sklandesnis.
Pažeidžiamiausių eismo dalyvių – pėsčiųjų ir dviratininkų – saugumui bus pertvarkoma šviesoforinė pėsčiųjų perėja greta Stumbrų g., per Saltoniškių g. bus įrengta dviračių pervaža, o ties įvažiavimais ir išvažiavimais iš T. Narbuto g. į vadinamąjį Edukologijos žiedą bus įrengtos saugumo salelės.
Pokyčių sulauks ir T. Narbuto g. kertanti Lokių gatvė, kuri taps patogesnė pėstiesiems ir dviratininkams. Įrengus dviračių taką, automobilių eismas čia liks vienkryptis.
Planuojama, kad dviračių tako ir A juostos įrengimo darbai T. Narbuto g. bus baigti 2023 m. antrą pusmetį. Projektą rengė SĮ „Vilniaus planas“, rangos darbus atliks UAB „Kerista“.