„Šiomis dienomis paliksime skėčių įvairiose Vilniaus ir Kauno viešojo transporto stotelėse. Jeigu rasite, pasiimkite ir nuskenavę QR kodus paskaitykite. Kreiptis dėl pažeistų vartotojų teisių turi būti paprasta ir patogu, kaip išskleisti skėtį užėjus darganai”, – rašoma pranešime.
Gyventojai taip pat galės dalintis nuotraukomis el. paštu [email protected] ir gaus malonių siurprizų. Nuotraukoje turi būti užfiksuotas rastas skėtis ir jį radęs gyventojas.
Ši akcija turėtų atkreipti gyventojų dėmesį į jų teises. Dali vartotojų, kurių teisės buvo pažeistos, į oficialias institucijas taip ir nesikreipė, nes jiems buvo gaila laiko prašymo pildymui.
Nors VVTAT sulaukia vis daugiau pranešimų apie pažeistas vartotojų teises, į instituciją kreipiasi tik kas ketvirtas gyventojas. Visgi šiais laikais gyventojams užtenka tik prisijungti prie atitinkamo puslapio, pateikti reikiamą informaciją ir prisegti dokumentus.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!
Siūlau Vilniaus miesto savivaldybei pasirūpinti Vilniaus miesto gyventojais ir svečiais.
Dar gal iki pavasario stotelėse languose buvo patalpinta informacija su viešojo transporto, kuris sustoja konkrečioje stoteleje, maršrutinių transporto priemonių numeriai ir stotelių pavadinimai. Nuo vasaros minėtos informacijos neliko. Ne paslaptis, viešuoju transportu daugiausiai naudojasi moksleiviai ir senjorai. Tačiau matyt buvo manoma, kad visi senjorai savo rankinėse nešiojasi padidinamuosius stiklus, todėl nebuvo pasistengta, kad informacija buvo pateikta tokio dydžio šriftu, kad ir senjorui su akiniais ji būtų įskaitoma. Nuo rudens šios informacijos neliko.