• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Artimiausiomis dienomis vilniečiai įvairiose viešojo transporto stotelėse galės rasti skėčius. Juos čia paliks Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba. Skėčiai neš svarbią žinutę gyventojams ir sieks atkreipti jų dėmesį į vartotojų teisių gynimą.

Artimiausiomis dienomis vilniečiai įvairiose viešojo transporto stotelėse galės rasti skėčius. Juos čia paliks Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba. Skėčiai neš svarbią žinutę gyventojams ir sieks atkreipti jų dėmesį į vartotojų teisių gynimą.

REKLAMA

„Šiomis dienomis paliksime skėčių įvairiose Vilniaus ir Kauno viešojo transporto stotelėse. Jeigu rasite, pasiimkite ir nuskenavę QR kodus paskaitykite. Kreiptis dėl pažeistų vartotojų teisių turi būti paprasta ir patogu, kaip išskleisti skėtį užėjus darganai”, – rašoma pranešime.

Gyventojai taip pat galės dalintis nuotraukomis el. paštu [email protected] ir gaus malonių siurprizų. Nuotraukoje turi būti užfiksuotas rastas skėtis ir jį radęs gyventojas.

Ši akcija turėtų atkreipti gyventojų dėmesį į jų teises. Dali vartotojų, kurių teisės buvo pažeistos, į oficialias institucijas taip ir nesikreipė, nes jiems buvo gaila laiko prašymo pildymui.

Nors VVTAT sulaukia vis daugiau pranešimų apie pažeistas vartotojų teises, į instituciją kreipiasi tik kas ketvirtas gyventojas. Visgi šiais laikais gyventojams užtenka tik prisijungti prie atitinkamo puslapio, pateikti reikiamą informaciją ir prisegti dokumentus.

Kas durniau
stotelėje_ judu_ ir_ stoviu
stotelėje_ judu_ ir_ stoviu
Mielieji, gerai, kad sugalvojate visokių "vėjų", bet nemokamas sūris yra ... tik spąstuose.
Siūlau Vilniaus miesto savivaldybei pasirūpinti Vilniaus miesto gyventojais ir svečiais.
Dar gal iki pavasario stotelėse languose buvo patalpinta informacija su viešojo transporto, kuris sustoja konkrečioje stoteleje, maršrutinių transporto priemonių numeriai ir stotelių pavadinimai. Nuo vasaros minėtos informacijos neliko. Ne paslaptis, viešuoju transportu daugiausiai naudojasi moksleiviai ir senjorai. Tačiau matyt buvo manoma, kad visi senjorai savo rankinėse nešiojasi padidinamuosius stiklus, todėl nebuvo pasistengta, kad informacija buvo pateikta tokio dydžio šriftu, kad ir senjorui su akiniais ji būtų įskaitoma. Nuo rudens šios informacijos neliko.
Klausimas : Kaip sužinoti keleiviui, jei jis nesinaudoja programėlėmis, kokį maršrutą pasirinkti, jei tenka vykti neįprastu maršrutu, nes stotelės nebeliko informacijos, kokiais maršrutai važiuoja visuomeninis transportas. Ar įmonėje dirbantiems bakalaurininkams ir magistrantams jau nebeįdomios didžiosios dalies viešuoju transportu keliaujančių keleivių problemos ir pagarba jiems. Dar viena didelė problema su Vilniaus viešojo transporto tvarkaraščiai, kurie keičiami dažnokai ir elektroninėje erdvėje nurodytas grafikas ir stotelėje patalpintas dažnai nesutampa. Matyt, kažkas patingėjo kažkam nurodyti, ar nurodytas patingėjo saulėtu/lietingu oru pasivažinėti po Vilnių ir atlikti savo pareigą. Mieli JUDU/STOVIU darbuotojai, dirbkite darbą už , kurį valstybė iš mokesčių mokėtojų surinktų pinigėlių jums užtikrina gerovinį gyvenimą.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų