Liepos 1-ąją buvo duotas startas ne tik Lietuvos pirmininkavimui Europos Sąjungoje, bet ir Vilniaus mero Artūro Zuoko viešojo transporto reformoms.
Nuo ryto sostinės gatvėmis pradėjo riedėti neįprastais numeriais pažymėti greitieji autobusai, kurie, daugumos nusivylimui, stos tik tam tikrose stotelėse.
Balsas.lt kalbintas keleivius mieste vežiojančio autobuso vairuotojas sakė, kad nauja sistema šiuo metu atrodo prastai:
„Iš tikrųjų yra šioks toks chaosas. Žmonės nepatenkinti, kad autobusas nesustoja ten, kur jiems reikėtų išlipti.
Greičiausiai turi praeiti šiek tiek laiko, kad visi apsiprastų su nauja sistema. Galbūt tada ne viskas atrodys taip prastai.“
Autobuso Konstitucijos prospekte laukusi Dalia negailėjo kritikos A. Zuoko sumanymui. Mergina pasakojo, kad buvo panaikintas autobusas, kuriuo ji galėdavo grįžti iš darbo.
„Dabar vienintelis man tinkamas autobusas paskutinį kartą važiuoja po 21 val. O darbas man baigiasi tik 22 val. Gal ponas A. Zuokas pats norėtų mane parvežti namo?“ – piktinosi jauna vilnietė.
Vilniuje gyvenanti ir centre dirbanti Jurgita piktinosi tuo, kad maža to, jog viešojo transporto srityje atsirado šiokia tokia sumaištis, dar pabrango ir važiavimo bilietas.
„Kelionė į darbą man kainavo 7 litus. Turėjau vykti dviem skirtingais autobusais, todėl teko pirkti atskirą bilietą, kuris, perkant iš vairuotojo, kainuoja 3,5 lito“, – pasakojo Jurgita.