„Prisegu, kokią produkciją pristato „Rimi“ e-parduotuvė Kaune. 3 vienetai pakuočių, visos buvo sandarios. Įspėkite žmones, kad apsinuodyti gali. Taip pat išmečiau ir visas kitas tortilijas (to paties serijinio numerio kitu užsakymu)“, – pirmadienį pirkinių nuotraukomis dalijosi skaitytojas.
Vyras pirmadienį taip pat teigė, kad dėl nekokybiško produkto „Rimi“ atstovams adresavo kelis laiškus, tačiau atsako taip ir nesulaukė, dėl to esą kreipėsi į Valstybinę maisto ir veterinarijos tarnybą bei žiniasklaidą.
Kaip antradienį naujienų portalui „Kas vyksta Kaune“ komentavo „Rimi Lietuva“ Ryšių su visuomene ir korporatyvinės atsakomybės vadovė Eglė Krasauskienė, už nekokybiškas prekes pinigai pirkėjui jau grąžinti, bus aiškinamasi, kodėl tokia situacija galėjo susiklostyti.
„Šiuo ypatingu šventiniu laikotarpiu tiek į mūsų parduotuves užsuka daugiau pirkėjų, tiek į klientų aptarnavimą kreipiasi itin daug klientų. Dėl itin didelio srauto laiškų ir skambučių – ne visada spėjame atsakyti taip greitai, kaip besikreipiantys tikisi. Apgailestaujame ir atsiprašome. Visuomet reaguojame į visus klientų nusiskundimus, šiuo atveju taip pat – jau grąžinome pinigus už kokybės standartų neatitikusią prekę.
Žinoma, visais tokiais atvejais susisiekiame su parduotuve, aiškinamės, kodėl tokia situacija galėjo susiklostyti, taip pat bendraujame su tiekimo skyriumi – klausiame tiekėjų, kodėl taip atsitiko ir kaip užtikrinti, kad to išvengtume ateityje“, – komentavo E. Krasauskienė.