• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Rimi“ e-parduotuvėje apsipirkęs kaunietis liko nemaloniai nustebintas. Ekologiškos kvietinės tortilijos atkeliavo apsidengusios pelėsio pūkeliu. Vyras įspėja ir kitus „Rimi“ klientus – galima apsinuodyti.

Rimi“ e-parduotuvėje apsipirkęs kaunietis liko nemaloniai nustebintas. Ekologiškos kvietinės tortilijos atkeliavo apsidengusios pelėsio pūkeliu. Vyras įspėja ir kitus „Rimi“ klientus – galima apsinuodyti.

REKLAMA

„Prisegu, kokią produkciją pristato „Rimi“ e-parduotuvė Kaune. 3 vienetai pakuočių, visos buvo sandarios. Įspėkite žmones, kad apsinuodyti gali. Taip pat išmečiau ir visas kitas tortilijas (to paties serijinio numerio kitu užsakymu)“, – pirmadienį pirkinių nuotraukomis dalijosi skaitytojas.

Vyras pirmadienį taip pat teigė, kad dėl nekokybiško produkto „Rimi“ atstovams adresavo kelis laiškus, tačiau atsako taip ir nesulaukė, dėl to esą kreipėsi į Valstybinę maisto ir veterinarijos tarnybą bei žiniasklaidą.

Kaip antradienį naujienų portalui „Kas vyksta Kaune“ komentavo „Rimi Lietuva“ Ryšių su visuomene ir korporatyvinės atsakomybės vadovė Eglė Krasauskienė, už nekokybiškas prekes pinigai pirkėjui jau grąžinti, bus aiškinamasi, kodėl tokia situacija galėjo susiklostyti.

REKLAMA
REKLAMA

„Šiuo ypatingu šventiniu laikotarpiu tiek į mūsų parduotuves užsuka daugiau pirkėjų, tiek į klientų aptarnavimą kreipiasi itin daug klientų. Dėl itin didelio srauto laiškų ir skambučių – ne visada spėjame atsakyti taip greitai, kaip besikreipiantys tikisi. Apgailestaujame ir atsiprašome. Visuomet reaguojame į visus klientų nusiskundimus, šiuo atveju taip pat – jau grąžinome pinigus už kokybės standartų neatitikusią prekę.

Žinoma, visais tokiais atvejais susisiekiame su parduotuve, aiškinamės, kodėl tokia situacija galėjo susiklostyti, taip pat bendraujame su tiekimo skyriumi – klausiame tiekėjų, kodėl taip atsitiko ir kaip užtikrinti, kad to išvengtume ateityje“, – komentavo E. Krasauskienė.

nepirkt e sistemoj. aš nepasitikiu ir nenoriu, kad vežtų pavytusias daržoves ar sušilusį, kažkieno paliktą prie kasos pieną. kodėl taip skatinama pirkti per barborą? taip realizuojama nemaža dalis prekių, kurių gyvai parduotuvėje neimtumėt patys
Kol pirkejas i mass media nesikreipe, RIMI buvo nusispjauti. "Visuomet reaguojame į visus klientų nusiskundimus" - tiesiog melas, ka pavyzdys cia pat parode.
prisigalvojat nesamoniu,valgykit lietuviska maista-lasinius,kumpi,sviesta,duona.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų