Vienas įtakingiausių pasaulio žurnalų „The Economist“ Prezidente išrinktą Dalią Grybauskaitę pavadino „plienine magnolija“ ir pabrėžė, kad jos pastangos gerinti Vyriausybės darbą, spartinti reformas ir atleisti nekompetentingus pareigūnus jau padėjo rasti kelią į Lietuvos žmonių širdis.
Žurnalas pabrėžė, kad Lietuva gali didžiuotis keliais politikais, kurie padėjo šaliai įsitvirtinti NATO ir Europos Sąjungoje (ES), o dabar viena iš jų, D. Grybauskaitė, jau per pirmąjį turą buvo išrinkta šalies prezidente.
"The Economist" teigia, kad ši darbšti ir įžvalgi moteris Briuselyje puikiai atliko už Europos Sąjungos (ES) biudžetą bei finansinį programavimą atsakingos komisarės darbą. Leidinys pabrėžia, kad dirbdama užsienyje "Lietuvos plieninė magnolija" atidžiai sekė situaciją Lietuvoje ir negailėjo tiesmukos kritikos šalies valdžiai. "The Economist" teigimu, niekas nedrįstų suabejoti į Lietuvos Prezidentes išrinktos moters aštriu protu ir įžvalga.
Leidinys pripažįsta, kad D. Grybauskaitę gaubia paslapties šydas. Rinkimų kampanijos metu ji žadėjo skaidrumą ir demonstravo rūstų atkaklumą, tačiau mažai kalbėjo apie savo pažiūras. Iš tiesų D. Grybauskaitės rinkimų kampanija buvo kukli, tačiau net ir be pompastiškos agitacijos rinkimuose ji neturėjo nė vieno sau lygaus konkurento.