• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Naujasis Vilniaus tarptautinio oro uosto (TVOU) vadovas Tomas Vaišvila ketvirtadienį žurnalistams sakė, jog bendrovė keisis. Pagrindinė bėda, dėl kurios TVOU ligi šiol pralaimėjo konkurencinę kovą kaimynams, buvo esą net ne paslaugų kaina, o bendravimo trūkumai.

REKLAMA
REKLAMA

Anot T. Vaišvilos, norint įgyvendinti Susisiekimo ministerijos iškeltą tikslą –  susigrąžinti prarastus skrydžius – TVOU reikia radikaliai keistis. „Kalbėjome su esamais mūsų klientais. Visą kitą savaitę būsiu jų būstinėse užsienyje ir kalbėsiuosi toliau. Pasakyti, kokios tai bendrovės – negaliu. Taip prašo jos pačios, nes nenori būti spaudžiamos iš visų pusių. Pokalbiuose įsitikinau, kad svarbiausia kliūtis bendradarbiavimui ne kaina, o komunikacija,“ – sakė T. Vaišvila.

REKLAMA

Vadovas sakė, jog situacija rinkoje išlieka sudėtinga ir skrydžių yra praradęs ne tik Vilnius. „Vasarį Talinas jau nebeturėjo skrydžių į Berlyną, Dubliną, Varšuvą, tad ne mes vieni turime problemų,“ – sakė jis.

Peržiūri kainas ir strategiją

Anot T. Vaišvilos, TVOU taip pat peržiūri ir oro uosto mokesčius. „Nauja mokesčių sistema buvo patvirtinta vasario pradžioje. Šiandien  ji yra konkurencinga lyginant su Ryga ir Talinu. Oro uosto mokestis sumažėjo nuo 20 iki 11 eurų. Rygoje ir Taline jau seniau taikomi panašaus dydžio mokesčiai. Varšuva yra brangesnė“, - sakė jis. 

REKLAMA
REKLAMA

Tikimasi, kad nuo kovo pabaigos pavyks atidaryti skrydžius į Amsterdamą, Berlyną, Romą, Paryžių ir Londoną.

„Dabar pajamos iš ne aviacinės veiklos sudaro arti 5%, kituose oro uostuose siekia 35-40%, tai gali būti aikštelių nuoma, maitinimas ir pan.“, - sakė p. Vaišvila.

Visgi direktorius leido suprasti, jog pigių skrydžių bendrovės, kurioms apsimoka skraidinti keleivius tik oro uosto mokesčiams esant ne didesniems nei 4-5 eurai, Vilniuje laukiamos nebus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Direktorius taip pat pažymėjo, jog TVOU atsisakys dalies funkcijų, kurias galėtų atlikti iš šalies samdomos profesionalų firmos. Tarp tokių paslaugų jis minėjo maitinimą, kuro pylimą, valymo darbus ir kt. Vadovas sakė norįs perleisti šias paslaugas rinkai ir taip sutaupyti, nes darbo užmokesčio fondas sudaro apie trečdalį TVOU išlaidų.

REKLAMA

T. Vaišvila taip pat nurodė ir kitus neišnaudotus rezervus. Planuojama teikti daugiau nuomos paslaugų, leidžiant įrengti maitinimo įstaigas ir parduotuves oro uosto prieigose. Jis taip pat tvirtino sieksiąs demonopolizuoti dalį paslaugų, tiekiamų oro uoste – pavyzdžiui, taksi paslaugą.

Atsakydamas į klausimą, ar nevertėjo tokių nuolaidų taikyti, kai dar skraidė „flyLAL airlines“, T. Vaišvila atsakė nesąs istorikas. Direktorius taip pat sakė nesureikšminantis nacionalinio vežėjo likimo temos. „Nacionalinis vežėjas yra verslo sąvoka, kurią sugalvojo verslininkai. Mūsų klientams yra nesvarbu, kokia tai bendrovė. Mums svarbu užtikrinti kokybiškas paslaugas,“ – tikino jis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų