• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nuo liepos sostinės viešojo transporto keleiviai turės dar platesnį bilietų pasirinkimą – pristatomi 5 ir 365 dienų bei kombinuotų kelionių – „Statyk ir važiuok“ bilietai. Be to, nuo 7 iki 12 proc. mažinamos ilgalaikių – 90 dienų ir ilgesnės trukmės – bilietų kainos. Populiariausių, 30 ir 60 minučių, bilietų kainos mažės arba keisis itin nežymiai – vos 1 euro centu, tuo tarpu 30 dienų bilieto kaina suapvalinama iki sveiko skaičiaus – nuo 28,96 iki 29 Eur (visomis dienomis) ir nuo 26,07 iki 26 Eur (tik darbo dienomis).

Nuo liepos sostinės viešojo transporto keleiviai turės dar platesnį bilietų pasirinkimą – pristatomi 5 ir 365 dienų bei kombinuotų kelionių – „Statyk ir važiuok“ bilietai. Be to, nuo 7 iki 12 proc. mažinamos ilgalaikių – 90 dienų ir ilgesnės trukmės – bilietų kainos. Populiariausių, 30 ir 60 minučių, bilietų kainos mažės arba keisis itin nežymiai – vos 1 euro centu, tuo tarpu 30 dienų bilieto kaina suapvalinama iki sveiko skaičiaus – nuo 28,96 iki 29 Eur (visomis dienomis) ir nuo 26,07 iki 26 Eur (tik darbo dienomis).

REKLAMA

Pasak SĮ Susisiekimo paslaugos“ direktorės Modestos Gusarovienės, nors viešojo transporto bilietų kainos ir peržiūrimos bent kartą per metus, dabar galiojančios bilietų, ypač – ilgalaikių, kainos neatitinka viešojo transporto keleivių poreikių.

„Nuo liepos 1 d. įsigaliojus kainoms, perkant 3 mėnesių ir ilgesnės trukmės bilietą už jį būtų mokama mažiau – pavyzdžiui, perkant naująjį 365 dienų bilietą per metus bus galima sutaupyti beveik 40 eurų. Pastarasis bilietas – ypač patraukli galimybė Vilniuje veikiančioms įmonėms, kurios taip galėtų paskatinti savo darbuotojus į darbą atvykti viešuoju transportu. Jau dabar apie 400 įmonių darbuotojai į darbą atvyksta naudodamiesi įmonių pildomais viešojo transporto bilietais“, - sako M. Gusarovienė.

REKLAMA
REKLAMA

Viena iš svarbiausių naujovių – kombinuotos kelionių jungties – „Statyk ir važiuok“ (angl. „Park and Ride“) – bilietas. Šio bilieto kaina sieks 2 eurus, ir juo bus galima naudotis jau šią vasarą atidarius pirmąją kombinuotos kelionių jungties aikštelę.

REKLAMA

„Jau kitą mėnesį pagrindinėse privažiavimo į centrinę miesto dalį arterijose planuojame įrengti pirmąsias tris „Statyk ir važiuok“ sistemos aikšteles, kuriose vairuotojai galės palikti savo automobilį ir savo kelionę toliau tęsti viešuoju transportu. Šių aikštelių tikslas yra skatinti vairuotojus atsisakyti asmeninio transporto kelionėms į centrinę miesto dalį, dėl ko sumažės stovėjimo vietų apkrovos, spūstys, užterštumas, o ir patys vairuotojai sutaupys – nereikės mokėti parkavimo rinkliavos už stovėjimą centre, kai automobilis bus saugiai paliktas „Statyk ir važiuok“ aikštelėje“, – privalumus vardija SĮ „Susisiekimo paslaugos“ direktorė M. Gusarovienė.

REKLAMA
REKLAMA

„Statyk ir važiuok“ bilietu bus patogu naudotis sostinės pakraščiuose gyvenantiems asmenims, kurių kelionė automobiliais yra namai–darbas–namai maršrutu, o automobiliai statomi geltonojoje ir žaliojoje zonose ar paliekami prie didžiųjų prekybos centrų.

Naujasis 5 dienų bilietas, kurio kaina – 12 eurų, bus patrauklus dirbantiems Vilniuje 5 darbo dienas, ilgiau nei 3 dienoms į sostinę atvykstantiems svečiams. Šiek tiek brangs 1, 3 ir 10 dienų bilietai, kurie daugiausia orientuoti į miesto svečius – jais naudojasi vos 1,6 proc. keleivių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kita svarbi iniciatyva – Tarptautinės dienos be automobilio metu automobilių vairuotojams, pateikusiems galiojantį vairuotojo pažymėjimą, ketinama suteikti teisę nemokamai važiuoti viešuoju transportu.

„2014 m. atliktos apklausos metu nustatyta, kad viešąjį transportą prasčiau vertina tie, kurie juo nesinaudoja. Norime išsklaidyti neigiamą nuomonę apie viešąjį transporto kokybę ar kad juo kelionės trunka per ilgai. Todėl rugsėjo 22-oji, diena be automobilio, būtų puiki galimybė vairuojantiems vilniečiams išbandyti viešąjį transportą nemokamai“, – teigia M. Gusarovienė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų