„Jeigu būsite patvirtinta toliau premjere, tai tokio asmeninio dėmesio „Rail Baltica“ situacijai, nes šiai dienai žmonės yra nežinioje dėl paimamų sklypų ir pastatų. Tai iš tiesų tas kompensavimas yra numatytas įstatymais, tačiau dėl ypatingos svarbos projektų esame priėmę ne vieną gana skubų sprendimą, palengvinant projektų sąlygas. Tai aš manau, kad galime sutarti ir rasti būdų, kaip padaryti kompensacijas proto ribose“, – situaciją aiškino V. Giraitytė-Juškevičienė.
„Rail Baltica“ tikrai tenka dėmesio skirti nemažai dėl įvairių priežasčių. Bet tų konkrečių situacijų detalių nežinau ir pasidomėsiu, kokia ginčų esmė ir ką ten galima padaryti“, – tikino I. Šimonytė.
„Rail Baltica“ – didžiausias geležinkelio infrastruktūros projektas Baltijos šalių istorijoje, kurį įgyvendinant per visą „Rail Baltica“ geležinkelio trasą bus nutiesta elektrifikuota europinės vėžės dvikelė geležinkelio linija, eisianti nuo Varšuvos per Kauną ir Rygą iki Talino. Bendras „Rail Baltica“ geležinkelio linijos ilgis Baltijos šalyse siekia 870 km: Lietuvoje – 392 km, Latvijoje – 265 km, Estijoje – 213 km.