Pasak susisiekimo ministro Mariaus Skuodžio, iš Lietuvos pašto valdybos ir vadovybės tikimasi, kad būtų užtikrintos aukščiausios kokybės paslaugos, taip pat prašoma tinkamai komunikuoti su klientais, darbuotojais, vietos bendruomenėmis bei savivaldybėmis, juos iš anksto informuojant apie pokyčius.
„Nedovanotina, jei Lietuvos paštas nesugeba tinkamai paaiškinti visuomenei vykdomų pokyčių, jų priežasčių ir naudos, dėl ko gyventojai priversti kreiptis į Vyriausybę“, – pranešime sakė ministras.
„Modernizuojant pašto veiklą visos suinteresuotos šalys – klientai, darbuotojai, vietos bendruomenės, savivaldybės – būtų iš anksto informuotos apie būsimus pokyčius, būtų paaiškintos jų priežastys ir, jei reikia, sudaromi pereinamieji laikotarpiai – to šiuo metu trūksta“, – teigė M. Skuodis.
Lūkesčių sąraše pažymima, kad Lietuvos paštas turi didinti klientų pasitenkinimą, nuolat ieškoti sprendimų, kurie leistų vartotojams maksimaliai patogiai naudotis pašto paslaugomis ir gauti susijusią informaciją.
Pažymima, jog Lietuvos paštas negali ignoruoti ir finansinių tikslų.
„Nepriimtina, kad Lietuvos pašto pajamos iš veiklos, kuri yra komercinė, nepadengia net jos patiriamų sąnaudų“, – teigiama pranešime.
Lūkesčių įgyvendinimo eigą planuojama įvertinti šių metų pabaigoje.